تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

ورودی اینورتر

با ورودی تکفاز/230 ولت و توان 2.2 برای الکتروموتورهای سه فاز کوچک با توان 2200 وات میباشد, این مدل اینورتر LS برای پمپ، گیربکس و فنهای کوچک با موتور و ترمز DC استاندارد مناسب است. خرید اینورتر ال اس در اصفهان با مدارهای محافظتی مختلفی که در این دستگاه تعبیه شده است، این اینورترها بصورت خودکار در ولتاژ های کاری پایی و یا در هنگام تغییرات ناگهانی در ولتاژ ورودی و خروجی خاموش می شود. این اینورترها که مدل های ارتقاء یافته اینورترهای برندهای ABB , Fuji و Hyundai بودند توانستند خیلی زود رضایت مشتریان و صنعتگران را جلب نموده و به یکی از برندهای محبوب و قابل اطمینان بازار تبدیل شوند. اینورترها کاربردهای بسیاری دارند و یک وسیله کاربردی محسوب میشوند. تمامی تبدیلات DC به AC به صورت اتوماتیک به وسیله برنامه D.S.P کنترل می شود. اینورتر (اینورتر) رکمونت DARDA می تواند به وسیله برق شهر ( در مد By pass) به وسیله اینورتر در مد DC و یا حالت پشتیبانی تامین شود. اینورتر (اینورتر) رکمونت کره ای برند DARDA مناسب جهت شرکت های مخابراتی، تجهیزات ابزار دقیق، بیمارستان ها و غیره می باشد. اینورتر ای دی تی آیمستر A1 قوی ترین درایو کمپانی iMaster است. نمانیده موتور برق لانسین LONCIN ( موتور برق بنزینی - موتور برق لانسین چین - موتور بنزینی لانسین - مولد برق چینی درجه ۱ ) - در بین برند های وارداتی موتور برق در ایران می توان گفت که واردات موتور برق لانسیت به عنوان برند چینی یکی از معروف ترین ها و باکیفیت ها در بین برند های چینی موجود در بازار می باشد.

به صورت همزمان چه میزان توان برق نیاز دارند، اقدام به خرید اینورتر (اینورتر) کند. در این حالت، DC ورودی اینورتر از AC اصلی اصلاح شده در PSU است، در حالی که از AC تصحیح شده در UPS در صورت وجود برق و از باتری ها در صورت قطع برق است. البته توجه داشته باشید که این موضوع، فقط برای ورودی دستگاه اینورتر است و برای خروجی آن همگی سهفاز میباشند. چنانچه نیاز به کنترل شدید و دقیق (tight) فرایند باشد ، آنگاه ممکن است شما نیاز به استفاده از یک درایو فرکانس متغیر بردار بدون حسگر sensorless vector یا بردار شار داشته باشید که سطح بالایی از دقت و صحت در کنترل سرعت، گشتاور و موقعیت یابی را ارائه می کند. به کار خود ادامه میدهد و فقط به اخطار های اصلی مثل جریان بیش از حد مجاز ، خطای اتصال بدنه ، خطای اختلاف فاز و غیره توجه کرده و با توجه به تنظیمات از پیش تعریف شده به صورت خودکار خطا های رخ داده را پاک (Reset) کرده و مجددا بدون نیاز به حضور اپراتور جهت فرمان راه اندازی مجدد ، کار خود را از سر میگیرد.

خطای کاهش ولتاژ داخلی درایوبرق ورودی درایو را چک کنید .اگر برق ورودی در حد نرمال است و این خطا رخ می دهد , درایو را برای تعمیر بفرستید. همچنین اینورتر آیمستر C1 دارای یک ورودی آنالوگ جریانی و یک ورودی آنالوگ ولتاژی بوده که ترمینال های H،O،L جهت اتصال ولوم یا پتانسیومتر اکسترنال و تغییر ولتاژ 0 تا 10 ولت هست که دو سر پتانسیومتر به ترمینال های H و L و سر وسط پتانسیومتر به ترمینال O متصل میشود و ترمینال Oi به عنوان ورودی 4 تا 20 میلی آمپر میباشد . دارای مد کنترلی (آتش سوزی) . در رابطه با این سوال باید گفت که تمام تجهیزات تسلاکالا نمایندگی ls دارای گارانتی اصالت و تعویض کالا می باشند. اکنون که شما اطلاعات کاملی در رابطه با این شرکت دارید، میتوانید نسبت به خرید محصولات از نمایندگی LS تسلاکالا اقدامات لازم را انجام دهید. یکی از نگرانی مایی که برای مشتریان وجود دارد، در رابطه با کیفیت محصولات این شرکت است. از متداولترین سوال مایی که توسط مشتریان پرسیده میشود، میتوان به گارانتی داشتن محصولات این شرکت اشاره کرد. از مهمترین قطعات الکترونیک - قدرت اینورتر می توان به پل دیود ورودی و IGBT در خروجی اشاره کرد.

از آنجایی که ولتاژ خروجی با ۳ درصد تغییر ولتاژ ورودی همراه است، همیشه توان پایدار برای تغذیه ی بارهای AC تولید می شود. اینورتر - اینورتر - سینوسی خالص ۳ کیلووات بسیار با کیفیت DARDA کره جنوبی با تنوع ورودی ۲۴/۴۸ ولت . بطوریکه آزمایشات مختلف بر روی این نوع اینورتر - اینورتر - کیفیت بالای این محصول را نسبت به محصولات مشابه مورد استفاده در ایران را به اثبات رسانیده است.کیفیت موج سینوسی این نوع اینورتر های در سطح High Tech می باشد. سنسورلس: با اندازه گیری جریان خروجی از موتور از میزان بار اعمال شده مطلع و جریان مورد نیاز را برای جلوگیری از افت سرعت در اختیار موتور قرار می دهد. از سال 2016 میلادی بود که شرکت ADT اینورترهای خود را با برند iMASTER روانه بازارهای جهانی کرد. داشتن کیفیت بالا در سطح high tech و همچنین حفظ قیمت رقابتی در سطح جهانی باعث موفقیت این شرکت در کسب بازار امریکا و اروپا شده است بطوریکه این شرکت در دو سال متوالی بعنوان بهترین صادر کننده کشور کره جنوبی معرفی شده است. شرکت ADT کره جنوبی که در سال 1999 میلادی تاسیس یافته است تا کنون توانسته سهم قابل توجهی از بازار جهانی اینورتر و تجهیزات برق صنعتی را به خود اختصاص دهد.

https://arkainverter.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3-ls-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/


برچسب: جریان برق، برق، الکتریسیته، اینورتر، خرید اینورتر، فروش اینورتر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۸:۱۱ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)