تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

انتخاب پاوربانک مناسب شما

در انتخاب پاوربانک باید حتما به شدت جریان آن دقت کنید زیرا در صورت قیمت پاوربانک فست شارژر انتخاب اشتباه ممکن است به باتری دستگاه شما اسیب برساند. همچنین، توجه داشته باشید که اگر پاوربانک در دمای بسیار بالا یا بسیار پایین در یک محیط مرطوب نگهداری شود یا کار کند، این احتمال وجود دارد که آب یا رطوبت ایجاد شده به پاوربانک آسیب برساند. داشتن چراغ قوه از دیگر مزایای این پاور بانک است که دیگر محصولات مشابه از این مزیت بهره ­مند نیستند؛ اما از دیگر مشخصات این محصول داشتن ظرفیت بار قابل توجه است. این مدل از قابلیت شارژ سریع کوالکام برخوردار بوده و دارای بدنهی ضد حریق از جنس آلیاژ آلومینیوم است. به کمک قابلیت Energizer Power Safe انرژی ورودی و خروجی دیوایس بررسی شده و در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار روی دستگاه مقاومت ایجاد میکند. جنس بدنه آن از پلاستیک پلی کربنات بوده و قابلیت تحمل ضربات و فشار را به صورت محدود دارد. این پاوربانک از آخرین فن آوری استفاده می نماید و شما میتوانید فارغ از نگرانی دستگاه خویش را شارژ فرمایید این محصول از استاندارد MFi استفاده می نماید که مورد قبول مارک اپل میباشد.

اما مهم نیست که اگر در حال پیاده روی در وسط طبیعت یا در سفر کاری باشید، پاور بانکها گزینه بسیار خوبی هستند، به طوری که شما هرگز دوباره یک تماس مهم - پاور بانک - را از دست نخواهید داد و یا دیگر می توانید بصورت مداوم تا چندین روز از دستگاه یا وسیله مورد نظر خود استفاده کنید. زیرا این تراشه توان مورد نیاز را تشخیص داده و میتواند تا حداکثر 5 وات توان و 2 آمپر جریان خروجی را تامین کند. اگر دستگاه شما باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر داشته باشد و شما نیاز داشته باشد 5 مرتبه آن را شارژ کنید به یک پاوربانک با ظرفیت 15000 میلی آمپر نیاز دارید که طبیعتا هرچه ظرفیت بیشتر باشد با هزینه بیشتری صرف خرید آن کنید. یک پاور بانک ایمن و باکیفیت باید تحت آزمایشهای زیر قرار گرفته باشد. برند معتبر و شناخته شده به معنی استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت پاور بانک و همچنین انواع مدارهای الکترونیکی حفاظتی است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش نیاز افراد به استفاده از گجت های هوشمند در همه زمان و مکان ها، شارژ باتری این گجت ها دغدغه ای برای کاربران آنها است که با وجود انواع پاوربانک ها این مشکل قابل حل است اما انتخاب پاوربانک مناسب برای افراد ممکن است سخت باشد که ما در این مقاله قصد داریم شما را در انتخاب پاوربانک مناسب خود راهنمایی کنیم.

با توجه به مطالب گفته شده یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شما پاوربانک 20 هزار میلی آمپر تسکو مدل TP 877 است! وزن این پاوربانک نیز بیشتر از 400 گرم است که این یکی از معایب این پاوربانک محسوب می شود. این باتری لیتیومی پلیمری به گونه ای طراحی شده است که شما میتوانید از آن بارها برای شارژ کردن تلفن همراه لیست قیمت های جدید - پاور بانک - پاوربانک های فست شارژ و عادی - پاور بانک - - اصفهان تل in 2022 (پاور بانک) خود استفاده کنید. این دستگاه قادر است حین عملیات شارژ کردن اولویت دستگاههای متصل را تشخیص داده و سپس آنها را شارژ کند. این پاور بانک از فناوری پاور آیکیو (Power IQ) و ولتاژ بوست (Voltage Boost) استفاده میکند که این دو فناوری به سریع تر شارژ کردن پاوربانک کمک بسیار زیادی میکند. جنس بدنه این وسیله برخلاف دیگر پاوربانک های تولید شده شیائومی از پلاستیک است. جنس بدنه از پلاستیک پلی کربنات بوده و در برابر ضربه مقاوم است. این نوع پاوربانکها بهدلیل استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر، جزو محصولات دوستدار محیط زیست محسوب میشوند. با وجود چنین مزیتهایی، این باتریها نسبت به دیگر مدلها، طول عمر زیادی ندارند و پس از گذشت زمان، دچار مشکلاتی میشوند!

این پاوربانک اگرچه از فناوری شارژ سریع QC و Power Delivery پشتیبانی نمیکند؛ اما میتواند با شدت جریان خروجی خود که بیشتر از 2.0 آمپر است تلفن همراهتان را سریعتر شارژ کند. ظرفیت پاوربانک راوپاور 100050 میلی آمپر است. تصویر متعلق به پاوربانک 10هزار میلی آمپر سامسونگ است. شدت جریان خروجی آن 1 آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی در آن 5 تا 9 ولت است. اکثرا ولتاژی معادل 5 ولت دارند؛ برای شارژ باتری لپتاپ براساس مشخصات سیستمتان، نیاز به پاوربانک با ولتاژ ۱۶ تا ۲۰ ولت دارید. این مدل دو پورت خروجی USB دارد که هرکدام جریان 2 آمپر و ولتاژ 5 ولت را پشتیبانی میکند. در اکثر پاوربانک هایی که بیش از یک پورت دارند؛ هر پورت شدت جریان متفاوتی دارد مثلا یک درگاه خروجی USB با ولتاژ 2.1 آمپر که برای شارژ تبلت مناسب است و درگاهی با خروجی 1 آمپر که مناسب یرا شارژ تلفن همراه است. همچنین 10 مدل از مدلهای موجود در بازار را معرفی کردیم تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید. این شارژر ابعاد مناسبی داشته و به راحتی میتوان آن را در کیف قرار داد و حمل کرد. به کمک درگاههای ورودی میتوانید از سریعترین و پرقدرت ترین حالت شارژر همراه خود استفاده کنید.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/


برچسب: خرید پاور بانک، قیمت پاوربانک، بهترین پاور بانک، پاور بانک، پاوربانک اورجینال،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۴:۲۲ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)