تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

خرید اینورتر

شرکت پاکشوما برای لباسشویی های 8 کیلویی اینورتر (اینورتر) خرید اینورتر ال اس خود قیمت ویژه ای قرار داده است. از آنجایی که در پروژه های مختلف تاسیساتی و ساختمانی و حتی مصارف خانگی استفاده می شوند، بیان ویژگی ها و مشخصات فنی این دستگاه ها برای کارانی که قصد خرید بهترین و ایده آل ترین دستگاه برای حرفه خود هستند ، امری مفید و ارزنده ای می باشد. درایو موتور ها یا vfd بسته به نوع کاربرد در طیف وسیعی از مصارف خانگی و صنعتی به کار برده میشوند، به عنوان مثال، در مصارف خانگی، اگر ما مجبور به تهیه یک لوازم خانگی شویم که در جریان متناوب 230 ولت (فرکانس 50 هرتز) کار میکند، اما توان و منبع تغذیه AC در دسترس نباشد، ما میتوانیم با استفاده از یک درایو موتوز 12 ولتی (DC) جریان برق آن را تأمین کنیم. موتورهای کوچک تا متوسط معمولا بسته به سربرندی کلاف ها در تخته کلم خود می توانند ولتاژ ۲۳۰ ولت را با اتصال ستاره و ۴۰۰ ولت را با اتصال مثلث دریافت و تحمل کنند. اینورتر 2000 و 2500 وات: در وسایل سنگین و نیمه سنگین مانند یخچال، پمپ آب، کولر آبی میتوان بر روی این نوع اینورترها حساب کرد.

اینورتر آیمستر

به همراه این محصول لوازم انبر جوش با کابل ۳ متری و انبر اتصال با کابل ۲ متری ارائه می گردد. این مدل نیز کم مصرف، کم حجم و قابل حمل می باشند و به همراه لوازم جانبی انبرجوش با کابل ۳ متری و انبر اتصال با کابل ۲ متری عرضه می گردد. لوازم جانبی که به همراه این محصول عرضه می گردد شامل انبر جوش با کابل ۳ متری و انبر اتصال با کابل ۲ متری می باشد. این دستگاه به همراه لوازم جانبی که شامل انبرجوش، انبر اتصال، کابل و انبر است، ارائه می گردد. بعد از برند و مشخصات فنی، اقلامی که همراه دستگاه عرضه میشود، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش عوامل تعیینکننده قیمت اینورتر جوشکاری است. شما کاربران عزیز اگر قصد خرید اینورتر (اینورتر) یا مبدل برق خودرو دارید در ادامه همراه ما باشید. اینورتر (inverter) در لغت به معنی معکوسکننده و در اصل نوعی دستگاه یا مبدل الکترونیکی است که قادر است یک ولتاژ (DC) را به یک جریان متناوب (AC) با ولتاژ و فرکانس معین تبدیل کند.

در حال حاضر تعداد زیادی از اینورتر - اینورتر - یا مبدل برق خودرو ارزان موجود در بازار ایران ساخت کشور چین هستند که تنها به دلیل خط تولید ارزانتر دارای قیمت پایین و متعاقبا علاوه بر خطرات جانی و مالی، دارای کیفیت و کارآیی بسیار پایین می باشند. در یونیت داخلی به واسطه تبادل حرارتی که روی سطح کویل اواپراتور و هوای اتاق مورد نظر اتفاق می افتد، هوای اتاق خنک شده و گاز مبرد مجددا به سمت کمپرسور (یونیت خارجی) مکیده می شود و عملیات سرمایش ادامه پیدا می کند. سیستم ولوم arc force دارد که برای تنظیم میزان آمپر در نظر گرفته شده است. یک اینورتر موج سینوسی اصلاح شده می تواند برای تجهیزات و وسایل عادی مانند تبلت ، تلویزیون ، دوربین و غیره به خوبی کار کند ، اما ممکن است در هنگام استفاده برای تجهیزات دقیق که ممکن است دارای الکترونیکی ظریف یا دستگاه های صوتی باشند که به امواج خرد احتیاج دارند ، کارایی خوبی نداشته باشد.اینورتر خورشیدی ترکیبی می تواند بدون باتری کار کند. اصل کار اینورتر (اینورتر) سینوسی خالص در بالا ذکر شده است. چنانچه قصد خرید لوازم جوشکاری را دارید، میتوانید با مقایسه مدلهای متنوع موجود در فروشگاه اینترنتی ایسام، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

7 Creative Ways You Can Improve Your خرید اینورتر

برای رفع این مشکل میتوانید با گروه مشاوره تخصصی ابزاررضا تماس بگیرید و مشاوره خرید اینورتر جوشکاری دریافت کنید. با این دستگاه می توانید الکترود های سایز های ۲٫۵ ، ۳٫۲ و ۴ میلیمتر را جوش بزنید و مناسب مصارف نیمه صنعتی است که با تکنولوژی IGBT و اینورتر ساخته شده و از نوع تک فاز با ولتاژ ۲۲۰ ولت می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش بالای دو سال داشته و دستگاه های بسیار پر مصرفی هستند. میزان آمپر دستگاه را نیز می توانید با سیستم Arc Force تنظیم نمایید. مجهز به سیستم جوش قوس الکتریکی SMAW است. از نوع تک فاز بوده و نوع جوش آن قوس الکتریکی SMAW است. چرخه عملکرد ۶۰% داشته و تغذیه ورودی آن تک فاز با ولتاژ ۲۲۰ -۲۳۰ ولت می باشد. این مدل از نوع تک فاز با ولتاژ ۲۲۰ ولتی است و قابلیت جوشکاری تیگ را دارد. موج برق شبکه که به عنوان ورودی دستگاه های الکترونیکی و الکتریکی مورد استفاده قرار می گیردشکل و شمایل منحنی سینوسی دارند و دارای ولتاژ RMS که نامی موازی با 220 ولت دارد برخی بار ها مانند لامپ های روشنائی به مقدار RMS که ولتاژ شبکه دارا می باشد حساس هستند و برخی دیگر به مقدار پیک ولتاژ شبکه نیاز دارند مانند کامپیوتر و دیگر دستگاه ها با تغزیه ی سوئیچینگ.

https://arkainverter.ir/product-category/%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/inverter/inverter-ls/


برچسب: جریان برق، برق، اینورتر، خرید اینورتر، فروش اینورتر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۷:۵۶ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)