Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  بازرگاني بازرگاني

تبلیغات و سرمایه گذاری

تبليغات عمومي

هدف از تبليغات محيطي معرفي برند تجاري و كسب و كار به عموم مردم است . تبليغات مترو اصفهان عموما اين روش تبليغات براي معرفي يك محصول يا يك خدمت مناسب است. اين مقاله، پژوهشي ميان رشتهاي، تطبيقي و كيفي است بر مبناي معناشناسي ساختگرا و در جهت القاي مفهوم شهر پايدار كه به روش توصيفي-تحليلي در مورد نظام نشانهاي انواع مختلف تبليغات شهري انجام شده است. اولينبار (1971) واژه «سامانههاي تصميميار» در دانشگاه MIT به كار برده شد كه تمركز اصلي آن بر اتخاذ تصميمات نيمهساختيافته و ناساختيافته بود. همچنين اوبليسك هايي وجود دارند كه بر روي آن ها قوانين مهم كشوري نبشته شده اند و در معرض ديد عموم قرار مي گرفته اند. چهل و هشت ايالت آمريكا و منطقهٔ فدرال پايتخت در سرزمين اصلي ايالات متحدهٔ آمريكا واقع در آمريكاي شمالي ميان كانادا از شمال و مكزيك از جنوب، ميان اقيانوس اطلس از شرق و اقيانوس آرام از غرب قرار دارند. قلمروهاي ايالات متحدهٔ آمريكا كه در درياي كارائيب و اقيانوس آرام پراكنده هستند، نُه منطقهٔ زماني را شامل ميشوند. ايالت هاوايي نيز يك برونبوم كه به صورت مجمعالجزايري ميباشد، در ميانه اقيانوس آرام واقع شدهاست. استفاده از عكس در طرح ها امروزه بسيار رايج است.

مجري تبليغات محيطي

امروزه آگهي نماها مجموعه اي از تصاوير بزرگ هستند، بعضي از آن ها مضحك، بعضي كمي عجيب و غريب و گاهي كنايه آميزند. آگهي: اين بخش همواره تغيير مي كند و آگهي هاي مشتريان بر روي آن نصب مي شود. در ميان دو جدول مهم تر، جدول بيلبورد هات ۱۰۰ بهترين ۱۰۰ آهنگ را فارغ از سبك آنها رتبه بندي مي كند. اين نوع تبليغات براي كسب و كار هايي كه در محدوده وسيع تري خدمت رساني مي كنند يا كسب و كارهايي كه در نزديك مترو هستند توصيه مي شود. اگر در اين حوزه تبليغات محيطي مي خواهيد وارد شويد مي بايست زير ساخت هاي مناسب و كافي را داشته باشيد. يعني اگر بيلبورد مورد نظر شما در بزرگراه ها و معابري باشد كه وسايل نقليه با سرعت از آن عبور مي كند بايد طراحي آن به شكلي باشد كه در كوتاه ترين زمان ممكن پيام تبليغاتي را به مخاطب برساند. اين مجله چندين جدول موسيقي معتبر هفتگي كه همواره پيگير مردم پسندترين آهنگ ها و آلبوم ها در رده هاي مختلف هستند را پشتيباني مي كند. بيلبورد به طور خاص در برابر ديگر منابع كه داراي گرايش هاي چشمگيري هستند، به عنوان يك منبع تخصصي و بيطرف در حوزه اطلاعات صنعت موسيقي شناخته مي شود.

تبليغات محيطي

در واقع پيام روي بيلبورد بايد براي همگان تداعي كننده باشد. پيشينه آگهي نما به اولين تمدن ها باز مي گردد و ما در تاريخ مصر باستان به ستونهاي سنگي اوبليسك برمي خوريم كه ستون هايي چهاروجهي با نوك هرمي شكل هستند و از سنگ يك تكه ساخته شده اند، اين ستون ها نه تنها جنبه تزئيني داشته اند بلكه براي ترويج مذهب مصريان باستان به كار مي رفته اند و بر روي آن ها جملات مذهبي و دعاهاي مختلف كنده كاري شده اند. و در اصل به هر فضاي خارجي كه امكان نصب آگهي بر آن باشد اطلاق مي شود. براي بازاريابي ميتوانيد از كاتالوگ، تابلوي تبليغاتي، نمونه كالا يا خدمات، فيلم و اسلايد نمايشي، آگهي در رسانه هاي مكتوب، انواع تبليغات راديويي و تلويزيوني و شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد. هنر بيلبورد : در سه دهه آخر قرن نوزدهم ميلادي ، بر اثر تحولات مصور سازي و پيوند نزديكي كه بين نقاشي و چاپ برقرار شده بود ، پديده تاره يي موسوم به بيلبورد يا آفيش بوجود آمد . شايان توجه است كه هنر ديوارنگاري در جهت القاي ارزشها، فرهنگ، آداب و رسوم، تاريخ و در برخي از كشورها براي انجام تبليغات سياسي استفاده ميشود. با وجود فضاي خالي زياد در طراحي كلي بيلبورد طراحي زياد جالب نمي شود، بلكه بايد از فضاهاي خالي بايد به خوبي استفاده كرد مثلا با بزرگ كردن نوشته و عكس جاهاي خالي پر شود.

تبليغات ترانزيت

رنگ زمينه بيلبورد بايد ساده باشد و با عكس ها و نوشته ها تداخل نداشته باشند. براي نوشته هاي روي بيلبورد بايد از يك قلم ضخيم و پررنگ با فونتي خوانا انتخاب كرد تا نوشته و مطالب شما به راحتي خوانده شود چون قلم هاي نازك با فونت هاي درهم و كوچك از فاصله دور قابل مشاهده نيستند و مخاطبان نمي توانند آن ها را مشاهده كنند. به دليل اينكه رانندگان فقط در زماني حدودا بين ۵ تا ۱۰ ثانيه از كنار بيلبورد عبور مي كنند و وقت مشاهده آن ها را دارند، به اين دليل پيام و مفهوم شما بايد سريع به آنان منتقل شود. مديرعامل استقلال با تأكيد بر اينكه تبليغات محيطي حق اين باشگاه استقلال است، در نامهاش به حيدر بهاروند رئيس سازمان ليگ خواسته بود عوامل سازمان ليگ براي اجراي تبيلغات محيطي همكاري كنند. منظور اينكه هرگز نبايد فقط به مخاطب خاص فكر كرد بلكه بايد تمامي مخاطبان را در نظر گرفت. كافي است در وب سايت ثبت نام نموده و سفارش طراحي بيلبورد خود را ثبت نماييد تا در كمتر از ده دقيقه مشاوره دريافت نماييد و به شما اعلام هزينه شود تا راحت تصميم گيري بفرماييد. اما در بعضي از مواقع مي توانيد از رنگ سازماني خود شركت يا محصول در طراحي بيلبورد تان استفاده نماييد.

https://aradadvertise.com/%d8%aa%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%87-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/27 ساعت: ۱۷ توسط:najram :