Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  لودسل لودسل

تبلیغات و سرمایه گذاری

لودسل و اهميت آن


طي چند ساله گذشته فروش اينورتر جوشكاري در كشورمان افزايش چشمگيري داشته است و لازم به ذكر است كه در حال حاضر پرفروش ترين اينورتر جوشكاري متعلق به اينورتر جوشكاري صبا الكتريك لودسل سوها - لودسل - است. اين وضعيت براي حالتي كه اين دادهها براي عمليات زمان حاضر لازم باشند، يك وضعيت بحراني است. در حال حاضر PC براي اين كار انتخاب شده است. وظيفه اصلي اين سطح ارتباط با اپراتور مركز بالا دست، دريافت و توزيع سيگنال هاي همزماني، مديريت شبكه كنترلي كنترل بار ذخيره سازي اطلاعات و پردازش كلي اطلاعات مربوط به بي ها است.

حالات مختلف لودسل

در بخشهاي آتي ضمن بررسي اين مسئله، راهكارهاي عملي كلي براي مقابله با خطرات و آسيب پذيري ها، و همچنين پيشنهادات جزئي و دقيقتر براي ارتقاء امنيت سيستمهاي اسكادا آورده شده است. اين يك قابليت حياتي براي سيستمهاي امروزي است تا بتوانند حوادث گذشته را تحليل كنند و ترتيب اتفاقات (متوالي) در يك سيستم را مشخص كنند. همچنين ثبت وقايع و حوادث دريافت، محاسبه و ارسال پارامترهاي الكتريكي، فراهم كردن امكان كنترل تجهيزات فيدر از BCR عمليات سنكرونايزينگ، دريافت پالس همزماني، عمل نمودن به صورت واسطه هوشمند بين سطح عملكرد و سطح ايستگاه (Station Level) و ارتباط با BCU هاي مجاور نيز در سطح كنترلي انجام مي شود.

لودسل تك نقطه اي

آرايش تجهيزات كنترلي در سطح ايستگاه ممكن است به صورت توپولوژي خطي، ستاره اي يا حلقوي باشند و همين امر جزو عوامل تفاوت سيستم DCS پست ها است. به عبارتي در سيستم DCS بخش نظارتي (و حفاظتي) كه مجموعه اي از IED ها است، به صورت توزيع شده در بخش هاي مختلف سيستم بكار گرفته مي شود. لازمه برقراري اين ارتباط اين است كه بتوان ارسال و يا دريافت اطلاعات را با توجه به تنوع پروتكل هاي ارتباطي و آرايش هاي مختلف سيستم DCS بطور كامل و منطق برقرار آركا اينورتر - لودسل - نمود. سلف را براي مقاصد مختلف به صورت سري يا موازي در شبكه قرار ميدهند. كليدهاي هوايي نوعي از كليدهاي اتوماتيك فشار ضعيف هستند كه در آمپرهاي بالا مورد استفاده قرار مي گيرند. يكي از تفاوت هاي عمده پست هاي DCS و پست هاي Conventional در سطوح ولتاژ 400 و 230 كيلوولت اين است كه تابلوهاي كنترل و حفاظت از حالت متمركز خارج و تابلوهاي مربوط به هر بي (Bay) در اتاق هاي موسوم به (Bay Control Room) BCR توزيع مي شوند. در اين سطح به ازاي هر فيدر و يا چند فيدر يك واحد كنترل بي BCU (Bay Control Unit ) در نظر گرفته مي شود. سيستم كنترلي FCS (Fielbus Control System ) جديدترين تكنولوژي سيستم كنترل در دنيا است كه بعد از DCS به بازار آمده است.

فشار سنجي به نام لودسل

سيستم كنترلي DCS (Distrubuted Contrlos System) در واقع تكميل شده سيستم كنترل مركزي يا همان DDC است. ولتاژ خروجي يك موج سينوسي است و ولتاژ RMS را ميتوان با شاخص مدولاسيون كنترل كرد. پست هاي دانيال، سوادكوه و اهواز 3 با تجهيزات شركت ABB در سال 1385 به بهره برداري رسيدند. اولين لايه مربوط به سطح عملكرد (Process Level) است. ميتوانيد به راحتي تشخيص دهيد كه اينورتر سهفاز در واقع از سه اينورتر تكفاز ساخته شده است كه همه به يك منبع متصل هستند. افزايش بازده كاري و صرفهجويي در سرمايه باعث شده تا بسياري از شركتها به سيستمهايي با رابط تصويري (CRT) براي كاربران رو بياورند. اطلاعات بايد به صورت واضح و با يك روش مناسب، بدون هيچ خطا و ابهامي براي كاربر بيان شود. لودسل - لودسل - ­ هاي آكاردئوني علي­رغم تفاوت بسيار زيادي كه از لحاظ شكل ظاهري دارد اما براي كاربرد نيروهاي فشاري به كار مي­روند؛ با اين تفاوت كه اين لودسل­ ها را بيشتر در جايي به كار مي ­برند كه نيرو به صورت فشاري اما با نويز زياد اعمال by Mojtaba Jafari - لودسل - شده باشد.

لودسل براي ايراني ها

كه در اين حالت براي هر پارامتري كه قصد كنترل و يا نمايش آن را داريم نمايشگر خاص آن كار موجود است اين نمايشگر ها از سنسور و يا الماني كه در داخل تابلو فيدبك مي گيرد و با پردازش آن نتيجه مطلوب ما را نمايش مي دهد . افرادي كه تجربه برق گرفتگي دارند احتمالاً با تشنجهاي به وجود آمده در اين حالت آشنا هستند. اشكال اين سيستم محدوديت وروديها، كاهش سرعت و كارايي كامپيوتر با توجه به حجم عظيم اطلاعات و از كار افتادن كل سيستم كنترلي در صورت خرابي كامپيوتر مركزي بود. اگر از نوشتن اين مطلب لذت برديد و مطمئنا مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد فناوري سنجش - لودسل - لطفا از صفحه ما بخواهيد. در يك شبكه محلي سرعت مسير ارتباطي بايد بالا باشد. در سيستم DCS از كار افتادن هر يك از قسمت هاي كنترل تاثير آنچناني بر پروسه كنترل نداشته و حتي با از كار فتادن سطوح بالا، سطوح پايين مي توانند كار كنترل را ادامه دهند. در سالهاي اخير با گسترش مفهوم شبكه، و استفاده گسترده از آن در ساختار مخابراتي سيستمهاي اسكادا، امنيت اين سيستمها به مسئله مهمي تبديل شده است. آنچه سرمايهگذاري براي ISCS را توجيه ميكند اين است كه بتواند از نرمافزارهاي نگهداري و بهرهبرداري به خوبي استفاده كند.

 https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%84%d9%88%d8%af%d8%b3%d9%84-%d8%b3%d9%88%d9%87%d8%a7-%d8%b3%d9%87%d8%a7-sewha/

 

 

 

برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/11/27 ساعت: ۰۹ توسط:najram :