Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  پاوربانك پاوربانك

تبلیغات و سرمایه گذاری

انتخاب پاوربانك مناسب شما

در انتخاب پاوربانك بايد حتما به شدت جريان آن دقت كنيد زيرا در صورت قيمت پاوربانك فست شارژر انتخاب اشتباه ممكن است به باتري دستگاه شما اسيب برساند. همچنين، توجه داشته باشيد كه اگر پاوربانك در دماي بسيار بالا يا بسيار پايين در يك محيط مرطوب نگهداري شود يا كار كند، اين احتمال وجود دارد كه آب يا رطوبت ايجاد شده به پاوربانك آسيب برساند. داشتن چراغ قوه از ديگر مزاياي اين پاور بانك است كه ديگر محصولات مشابه از اين مزيت بهره ­مند نيستند؛ اما از ديگر مشخصات اين محصول داشتن ظرفيت بار قابل توجه است. اين مدل از قابليت شارژ سريع كوالكام برخوردار بوده و داراي بدنهي ضد حريق از جنس آلياژ آلومينيوم است. به كمك قابليت Energizer Power Safe انرژي ورودي و خروجي ديوايس بررسي شده و در برابر اتصال كوتاه و اضافه بار روي دستگاه مقاومت ايجاد ميكند. جنس بدنه آن از پلاستيك پلي كربنات بوده و قابليت تحمل ضربات و فشار را به صورت محدود دارد. اين پاوربانك از آخرين فن آوري استفاده مي نمايد و شما ميتوانيد فارغ از نگراني دستگاه خويش را شارژ فرماييد اين محصول از استاندارد MFi استفاده مي نمايد كه مورد قبول مارك اپل ميباشد.

اما مهم نيست كه اگر در حال پياده روي در وسط طبيعت يا در سفر كاري باشيد، پاور بانكها گزينه بسيار خوبي هستند، به طوري كه شما هرگز دوباره يك تماس مهم - پاور بانك - را از دست نخواهيد داد و يا ديگر مي توانيد بصورت مداوم تا چندين روز از دستگاه يا وسيله مورد نظر خود استفاده كنيد. زيرا اين تراشه توان مورد نياز را تشخيص داده و ميتواند تا حداكثر 5 وات توان و 2 آمپر جريان خروجي را تامين كند. اگر دستگاه شما باتري با ظرفيت 3000 ميلي آمپر داشته باشد و شما نياز داشته باشد 5 مرتبه آن را شارژ كنيد به يك پاوربانك با ظرفيت 15000 ميلي آمپر نياز داريد كه طبيعتا هرچه ظرفيت بيشتر باشد با هزينه بيشتري صرف خريد آن كنيد. يك پاور بانك ايمن و باكيفيت بايد تحت آزمايشهاي زير قرار گرفته باشد. برند معتبر و شناخته شده به معني استفاده از قطعات با كيفيت در ساخت پاور بانك و همچنين انواع مدارهاي الكترونيكي حفاظتي است. با توجه به پيشرفت تكنولوژي و افزايش نياز افراد به استفاده از گجت هاي هوشمند در همه زمان و مكان ها، شارژ باتري اين گجت ها دغدغه اي براي كاربران آنها است كه با وجود انواع پاوربانك ها اين مشكل قابل حل است اما انتخاب پاوربانك مناسب براي افراد ممكن است سخت باشد كه ما در اين مقاله قصد داريم شما را در انتخاب پاوربانك مناسب خود راهنمايي كنيم.

با توجه به مطالب گفته شده يكي از بهترين پيشنهاد ها براي شما پاوربانك 20 هزار ميلي آمپر تسكو مدل TP 877 است! وزن اين پاوربانك نيز بيشتر از 400 گرم است كه اين يكي از معايب اين پاوربانك محسوب مي شود. اين باتري ليتيومي پليمري به گونه اي طراحي شده است كه شما ميتوانيد از آن بارها براي شارژ كردن تلفن همراه ليست قيمت هاي جديد - پاور بانك - پاوربانك هاي فست شارژ و عادي - پاور بانك - - اصفهان تل in 2022 (پاور بانك) خود استفاده كنيد. اين دستگاه قادر است حين عمليات شارژ كردن اولويت دستگاههاي متصل را تشخيص داده و سپس آنها را شارژ كند. اين پاور بانك از فناوري پاور آيكيو (Power IQ) و ولتاژ بوست (Voltage Boost) استفاده ميكند كه اين دو فناوري به سريع تر شارژ كردن پاوربانك كمك بسيار زيادي ميكند. جنس بدنه اين وسيله برخلاف ديگر پاوربانك هاي توليد شده شيائومي از پلاستيك است. جنس بدنه از پلاستيك پلي كربنات بوده و در برابر ضربه مقاوم است. اين نوع پاوربانكها بهدليل استفاده از انرژيهاي تجديدپذير، جزو محصولات دوستدار محيط زيست محسوب ميشوند. با وجود چنين مزيتهايي، اين باتريها نسبت به ديگر مدلها، طول عمر زيادي ندارند و پس از گذشت زمان، دچار مشكلاتي ميشوند!

اين پاوربانك اگرچه از فناوري شارژ سريع QC و Power Delivery پشتيباني نميكند؛ اما ميتواند با شدت جريان خروجي خود كه بيشتر از 2.0 آمپر است تلفن همراهتان را سريعتر شارژ كند. ظرفيت پاوربانك راوپاور 100050 ميلي آمپر است. تصوير متعلق به پاوربانك 10هزار ميلي آمپر سامسونگ است. شدت جريان خروجي آن 1 آمپر و ولتاژ ورودي و خروجي در آن 5 تا 9 ولت است. اكثرا ولتاژي معادل 5 ولت دارند؛ براي شارژ باتري لپتاپ براساس مشخصات سيستمتان، نياز به پاوربانك با ولتاژ ۱۶ تا ۲۰ ولت داريد. اين مدل دو پورت خروجي USB دارد كه هركدام جريان 2 آمپر و ولتاژ 5 ولت را پشتيباني ميكند. در اكثر پاوربانك هايي كه بيش از يك پورت دارند؛ هر پورت شدت جريان متفاوتي دارد مثلا يك درگاه خروجي USB با ولتاژ 2.1 آمپر كه براي شارژ تبلت مناسب است و درگاهي با خروجي 1 آمپر كه مناسب يرا شارژ تلفن همراه است. همچنين 10 مدل از مدلهاي موجود در بازار را معرفي كرديم تا بتوانيد خريد مناسبي داشته باشيد. اين شارژر ابعاد مناسبي داشته و به راحتي ميتوان آن را در كيف قرار داد و حمل كرد. به كمك درگاههاي ورودي ميتوانيد از سريعترين و پرقدرت ترين حالت شارژر همراه خود استفاده كنيد.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/1/20 ساعت: ۱۳ توسط:najram :

پاوربانك مهم


شما ميتوانيد به راحتي اين نوع اسپيكر را به همراه خود در هر مكان حمل كنيد و هميشه لذت شنيدن موسيقي مورد علاقه خود خريد پاوربانك در اصفهان (پاوربانك) را باكيفيت ببريد. در گذشته خريد پاوربانك mi ۵۰۰۰ يا پاوربانك ۱۰۰۰۰ شيائومي ميتوانست كار شما را براي شارژ كردن گوشي تلفن همراه (پاوربانك) يا تبلت به انجام برساند. پس از تسويه حساب با مشترك فعالسازي سرويس انجام گرفته و اينترنت مشترك برقرار ميگردد.

مشخص شدن موارد مربوط به پاوربانك

بعد از مشخص شدن نوع تجهيزات قيمت تمام شده سرويس به مشترك اعلام ميگردد. چنانچه پيشتر گفته شد نوع تجهيزات با توجه به فاصله مشترك از نزديكترين دكل شركت و ميزان پهناي باند درخواستي تعيين ميگردد. خروجي ولتاژ و جريان پاوربانكهاي هوشمند، متناسب با نياز باتري - پاوربانك - دستگاه قابل تنظيم است و با توجه به نوع دستگاه، قادر به تأمين شدت جريان مناسب باتري (پاوربانك) است. خصوصا در خودروهاي داخلي كه از باند با كيفيت پايين استفاده شده و بعد از چند ماه ميبينيد كه كيفيت صداي پخش به شدت كاهش يافته است و بايد به فكر خريد اسپيكر خودرو باشيد.

برخي از پاوربانك ها

برخي از (پاوربانك) اين پاوربانكها درگاههايي با شدت جريان خروجي متفاوت دارند كه به شما اجازه ميدهد تا انواع دستگاهها با باتريهاي متفاوت را با استفاده از آن شارژ كنيد. را با بهترين قيمت، به صورت يكجا گردآوري نموده تا ضمن بررسي مشخصات فني اسپيكرها بتوانيد بهترين اسپيكر بلوتوثي را متناسب با نياز خود را انتخاب نماييد. توصيه ي ما به شما اين است كه بيشتر بودجهي اسپيكر را صرف اسپيكرهاي چپ و راست جلو نماييد.

سيستم عامل پاوربانك

اين سيستم عامل به دليل سهولت در استفاده و قابليتها و امكانات كه دارد، بسيار مورداستفاده قرار ميگيرند. مدل هاي كامپوننت كه در بازار موجود هستند در كلاس بسيار حرفه اي قرار مي گيرند و براي توليد صدا در محيط هاي ديگري از جمله سينما ها و سالن هاي تئاتر مناسب هستند. اين سايز از باند كشي، سايز معمولي نبوده و فقط در صورتي كه ناحيه آسيبديده يا متورم بسيار وسيع باشد از باند كشي ۱۵ سانتيمتري Note : شارژ مناسب - پاوربانك - استفاده ميشود. در رابطه با تجهيزات صوتي برندهاي معتبر زيادي در بازار وجود دارند كه مي توان از ميان انواع آنها بهترين گزينه را انتخاب كرد. بلندگو خودرو انواع مختلفي دارد اما آنطور كه كارشناسان ميگويند باند ماشين به دو مدل كلي تقسيم ميشود؛ يكي فول رنج(يا تمام طيف) و ديگري كامپوننت(يا تركيبكننده).

برند هاي مهم پاوربانك

برند لاجيتك يكي از بهترين برندهاي سيستم صوتي سه تايي شامل دو اسپيكر و يك ساب ووفر (اسپيكر 2.1) ميباشد. شركت داتك نزديك دو دهه است كه در زمينه انتقال دادهها براي ارائه خدمات ارتباطي، اينترنتي، اينترنت پهن باند از طريق بسترهاي انتقال كابل مسي و فيبر نوري و هرگونه بستر ديگري كه مربوط به خدمات مخابراتي انتقال دادهها ميباشد و يا با پيشرفت فناوري در حوزه فعاليت آينده شركت قرار خواهد گرفت فعاليت مينمايد.

منظور از پاوربانك

منظور از پهناي باند اختصاصي يا سرويس dedicated اين است كه جهت افزايش سرعت و استفاده نامحدود از حجم براي مصرفكننده يك پهناي باند اختصاص داده ميشود. بنابراين انواع مختلف بلندگو تكامل يافته است و تلاش شده تا اين اسپيكرها را در يك قالب تخت قرار دهند. مقاومت جريان اين محصول 4 اهم است و پاسخ فركانسي آن 27 تا 24000 هرتز است. در چنين شرايطي ميتوانيد ابتدا مقداري از باند كشي را روي ناحيه مذكور ببنديد و سپس بسته يخ را روي آن قرار داده و بقيهي باند كشي را روي يخها ببنديد تا از محل خود جابجا نشود.

اندازه فيزيكي پاوربانك

اندازه باند و بلندگو روي قدرت آن تاثير مستقيم مي گذارد. سپس بالاي ساختمان مربوط به مشترك يك راديو و يك آنتن جهت تقويت امواج قرارداده مي شود و از يكي از نزديكترين سايتهاي شركت داتك كه به ساختمان مشترك ديد مستقيم دارد ارتباط راديويي برقرارميشود. هنگامي كه شما اين مقاله را دوست داشتيد، مايل به اطلاعات بيشتري در رابطه با najram (پاوربانك) وب سايت خود باشيد. يكي از ديگر از نكات مهم در زمينه خريد باند و بلندگو مقاومت امپدانس يا اهم آن مي باشد كه سنجش آن را با دستگاه مولتي متر و اهم متر در برابر جريان مستقيم انجام مي دهند.

باندهاي مخصوص پاوربانك

با در نظر گرفتن ويژگي هايي كه باندها و بلندگوها دارند، در صورتي كه موقعيت جايگذاري كردن سيستم صوتي به گونه اي باشد كه امكان نصب بلندگو در آن وجود نداشته باشد، لازم است در اين مورد از باند استفاده شود. براي اينكه بتوان از پخش موسيقي در اندرويد باكسها لذت بيشتري ببريم بهتر است يك سيستم صوتي خانگي مناسب استفاده نماييم. سيستم هاي صوتي در قيمت هاي مختلفي به بازار عرضه شدهاند كه قيمت آنها به پارامترهاي گوناگوني بستگي دارد. كمپاني ميجيا شيائومي يكي ديگر از زير مجموعههاي شركت شيائومي است كه تخصص آن در توليد انواع محصولات هوشمند خانگي، لوازم خانگي و سنسورهاي خانه هوشمند است كه قابليت پشتيباني از اينترنت IOT و متصل شدن به اپليكيشن را دارند كه ازين طريق به راحتي ميتوانيد ديوايس خود را تحت كنترل قرار دهيد.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9/

 

 

 

برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/11/12 ساعت: ۱۰ توسط:najram :