تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

اینورتر مناسب کارخانه شما


می باشد که دارای شکل موج خروجی کاملا سینوسی به همراه دارد که با قیمت مناسب خرید اینورتر آیمستر و کیفیت عالی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. اینورتر یا کنترل دور موتور می تواند کاملا الکترونیکی یا ترکیبی از اجزای مکانیکی و الکترونیکی باشد. ساختار اینورترهای خورشیدی به چهار دسته اینورتر مرکزی، اینورتر رشتهای، اینورتر چندرشتهای و میکرواینورتر یا اینورتر ماژول یکپارچه تقسیم میشوند. موتورها به طور کلی از لحاظ نوع بار ورودی به دو دسته تقسیم می شوند نوع یک بارهایی با گشتاور متغییر و نوع دوم بارهایی با گشتاور ثابت. ولتاژ منبع به دو بخش مساوی تقسیم میشود. مدار اصلی پیچیدهترین قسمت اینورتر است که تبدیلات ولتاژ هم در این محل انجام میگیرد و تمام سوئیچهای igbt و لینک dc هم در این محل قرار دارند. برد اصلی اینورتر از 4 قسمت تشکیل شده است : در قسمت 1 سوئیچینگ اتفاق می افتد و موج مربع تولید می شود بنابراین به جای سوئیچ های مکانیکی سوئیچ الکتریکی مانند FET و IGBT برای انجام سوئیچینگ استفاده می شود.

اینورترها عموما برای ارتفاع ۱۰۰۰ متر از سطح دریا مناسب هستند اما باید توجه داشت که واکنش اینورترها در ارتفاع های گوناگون متفاوت است در نتیجه اینورتری متناسب با محیط و شرایطی که در آن قرار می گیرد باید در نظر داشت. اینورترها مصرف انرژی در موتورها را کاهش می دهند و به همان نسبت موجب افزایش طول عمر موتور می شوند و همچنین امکان تغییر سرعت را برای موتور فراهم می کند و همچنین در شرایطی که ممکن است در ولتاژ ورودی موتور تغییراتی ایجاد شود در توانایی موتور تغییر ایجاد نمی شود و بسیاری دیگر از فواید و ویژگی ها که توسط اینورتر برای موتور های الکتریکی ایجاد می شود. ولتاژ dc وارد شده، توسط ترانزیستورهای قدرت و یا دستگاههای قدرت مانند MOSFET به سمت ترانس میروند. به گزارش ایسنا، بنابراعلام توان صنعت، اینورتر دستگاهی است که بدون کاهش قدرت و گشتاور موتور سرعت الکتروموتور را کنترل می کند. برای موتورهای ۲۸۰۰ دور، توان اینورتر نصف توان موتور و برای موتورهای ۷۰۰ دور، توان اینورتر - اینورتر - دوبرابر توان الکتروموتور در نظر گرفته میشود. دارای فیلتر EMC جهت کاهش نویزهای الکترومغناطیسی: - برای توان های 0.75 تا 30 کیلووات و توان 110 تا 500 کیلووات فیلتر EMC به صورت داخلی وجود دارد (C3).

اینورتر های مس پاور در دو مدل G1000 و G3000 به ترتیب سبک کار و سنگین تولید و عرضه می شوند. شرکت پرتو صنعت از سال 1369 موفق به طراحی و تولید " کنترل کننده دور موتور" یا درایوهای دور متغیر VFD گردیده و در طول این مدت درایوهای تولیدی خود را مطابق با آخرین فناوری روز، ارتقاء بخشیده است. در تمامی محصولات برند زیمنس همواره اصل بر کاهش مصرف انرژی و بهبود کارایی تجهیز تولید شده و نو آوری در تولید تاکید فراوان شده است. صرفه جویی در انرژی در تخصص اینورتر می باشد در نوع اینورتر از نوع گشتاور متغیر صرفه جویی بیشتری را به وجود می آورد. اما اگر شما قصد دارید که سرعت انجام فرآیند را به دلخواه خودتان تغییر دهید، نیاز به یک اینورتر (اینورتر) با کنترل دور موتور متغیر دارید. اگر موتور مورد نیاز به اینورتر از نوع فن یا پمپ باشد اینورتر از نوع گشتاور متغیر مناسب می باشد. شبکه ارتباطی RS485 یا مدباس RTU را به صورت داخلی ساپورت می کند و اما قابلیت دسترسی به شبکه های ارتباطی پروفیباس , پروفینت , دیوایس نت و اترنت به صورت آپشن وجود دارد. فناوری اینورتر Nero، عموما در تولیدات شرکت های آمریکایی نظیر جنرال الکتریک، وستینگ هاوس و ویرپول به چشم می خورد.


محصولات شرکت چینت شامل اکثر محصولات تابلویی از قبیل اینورتر و درایو و انواع کلید و فیوز ها و سایر محصولات می شوند.که به معرفی دسته های این محصولات می پردازیم. توی بازار بسیاره از این نوع مشابهت ها. همچنین در دستگاههای سبک سنگبری، فنها، پرس، تزریق پلاستیک و نوار نقالههای سبک نیز از نوع سبککار اینورتر (اینورتر) تتا استفاده میشود. این ویژگی در اینورتر تتا باعث میشود که طول عمر موتور تا حد خوبی افزایش یافته و ایمنی مدار نیز در سطح بالایی قرار بگیرد. همانطور که اشاره کردیم اینورتر - اینورتر - یک کنترل کننده سرعت برای موتور نیز محسوب می شود. اینورترهای دلتا سری EL جز اینورترهای ارزان قیمت و به نسبت ضعیف دلتا محسوب می شود و برای کابری های معمولی و بسیار سبک استفاده میشود . اینورترها کاربردهای بسیاری دارند و یک وسیله کاربردی محسوب میشوند. دارای توان دو پله ای بوده ( منظور HF و HFP) و برای تمام کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. گروه فنی مهندسی پیشگام اتوماسیون مفتخر است که سالهاست بعنوان نماینده ی رسمی فروش اینورتر دلتا و مجری پروژه های اتوماسیون صنعتی مبتنی بر تکنولوژی های جدید در ایران می باشد. در سال 2004 به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و تخصصی در کشور تایوان مورد تقدیر قرار گرفت.

https://arkainverter.ir/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1-imaster/


برچسب: جریان برق، برق، اینورتر، خرید اینورتر، فروش اینورتر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۳:۳۸ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)