تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

تبلیغات عمومی

هدف از تبلیغات محیطی معرفی برند تجاری و کسب و کار به عموم مردم است . تبلیغات مترو اصفهان عموما این روش تبلیغات برای معرفی یک محصول یا یک خدمت مناسب است. این مقاله، پژوهشی میان رشتهای، تطبیقی و کیفی است بر مبنای معناشناسی ساختگرا و در جهت القای مفهوم شهر پایدار که به روش توصیفی-تحلیلی در مورد نظام نشانهای انواع مختلف تبلیغات شهری انجام شده است. اولینبار (1971) واژه «سامانههای تصمیمیار» در دانشگاه MIT به کار برده شد که تمرکز اصلی آن بر اتخاذ تصمیمات نیمهساختیافته و ناساختیافته بود. همچنین اوبلیسک هایی وجود دارند که بر روی آن ها قوانین مهم کشوری نبشته شده اند و در معرض دید عموم قرار می گرفته اند. چهل و هشت ایالت آمریکا و منطقهٔ فدرال پایتخت در سرزمین اصلی ایالات متحدهٔ آمریکا واقع در آمریکای شمالی میان کانادا از شمال و مکزیک از جنوب، میان اقیانوس اطلس از شرق و اقیانوس آرام از غرب قرار دارند. قلمروهای ایالات متحدهٔ آمریکا که در دریای کارائیب و اقیانوس آرام پراکنده هستند، نُه منطقهٔ زمانی را شامل میشوند. ایالت هاوایی نیز یک برونبوم که به صورت مجمعالجزایری میباشد، در میانه اقیانوس آرام واقع شدهاست. استفاده از عکس در طرح ها امروزه بسیار رایج است.

مجری تبلیغات محیطی

امروزه آگهی نماها مجموعه ای از تصاویر بزرگ هستند، بعضی از آن ها مضحک، بعضی کمی عجیب و غریب و گاهی کنایه آمیزند. آگهی: این بخش همواره تغییر می کند و آگهی های مشتریان بر روی آن نصب می شود. در میان دو جدول مهم تر، جدول بیلبورد هات ۱۰۰ بهترین ۱۰۰ آهنگ را فارغ از سبک آنها رتبه بندی می کند. این نوع تبلیغات برای کسب و کار هایی که در محدوده وسیع تری خدمت رسانی می کنند یا کسب و کارهایی که در نزدیک مترو هستند توصیه می شود. اگر در این حوزه تبلیغات محیطی می خواهید وارد شوید می بایست زیر ساخت های مناسب و کافی را داشته باشید. یعنی اگر بیلبورد مورد نظر شما در بزرگراه ها و معابری باشد که وسایل نقلیه با سرعت از آن عبور می کند باید طراحی آن به شکلی باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن پیام تبلیغاتی را به مخاطب برساند. این مجله چندین جدول موسیقی معتبر هفتگی که همواره پیگیر مردم پسندترین آهنگ ها و آلبوم ها در رده های مختلف هستند را پشتیبانی می کند. بیلبورد به طور خاص در برابر دیگر منابع که دارای گرایش های چشمگیری هستند، به عنوان یک منبع تخصصی و بیطرف در حوزه اطلاعات صنعت موسیقی شناخته می شود.

تبلیغات محیطی

در واقع پیام روی بیلبورد باید برای همگان تداعی کننده باشد. پیشینه آگهی نما به اولین تمدن ها باز می گردد و ما در تاریخ مصر باستان به ستونهای سنگی اوبلیسک برمی خوریم که ستون هایی چهاروجهی با نوک هرمی شکل هستند و از سنگ یک تکه ساخته شده اند، این ستون ها نه تنها جنبه تزئینی داشته اند بلکه برای ترویج مذهب مصریان باستان به کار می رفته اند و بر روی آن ها جملات مذهبی و دعاهای مختلف کنده کاری شده اند. و در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می شود. برای بازاریابی میتوانید از کاتالوگ، تابلوی تبلیغاتی، نمونه کالا یا خدمات، فیلم و اسلاید نمایشی، آگهی در رسانه های مکتوب، انواع تبلیغات رادیویی و تلویزیونی و شبکه های اجتماعی استفاده کنید. هنر بیلبورد : در سه دهه آخر قرن نوزدهم میلادی ، بر اثر تحولات مصور سازی و پیوند نزدیکی که بین نقاشی و چاپ برقرار شده بود ، پدیده تاره یی موسوم به بیلبورد یا آفیش بوجود آمد . شایان توجه است که هنر دیوارنگاری در جهت القای ارزشها، فرهنگ، آداب و رسوم، تاریخ و در برخی از کشورها برای انجام تبلیغات سیاسی استفاده میشود. با وجود فضای خالی زیاد در طراحی کلی بیلبورد طراحی زیاد جالب نمی شود، بلکه باید از فضاهای خالی باید به خوبی استفاده کرد مثلا با بزرگ کردن نوشته و عکس جاهای خالی پر شود.

تبلیغات ترانزیت

رنگ زمینه بیلبورد باید ساده باشد و با عکس ها و نوشته ها تداخل نداشته باشند. برای نوشته های روی بیلبورد باید از یک قلم ضخیم و پررنگ با فونتی خوانا انتخاب کرد تا نوشته و مطالب شما به راحتی خوانده شود چون قلم های نازک با فونت های درهم و کوچک از فاصله دور قابل مشاهده نیستند و مخاطبان نمی توانند آن ها را مشاهده کنند. به دلیل اینکه رانندگان فقط در زمانی حدودا بین ۵ تا ۱۰ ثانیه از کنار بیلبورد عبور می کنند و وقت مشاهده آن ها را دارند، به این دلیل پیام و مفهوم شما باید سریع به آنان منتقل شود. مدیرعامل استقلال با تأکید بر اینکه تبلیغات محیطی حق این باشگاه استقلال است، در نامهاش به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ خواسته بود عوامل سازمان لیگ برای اجرای تبیلغات محیطی همکاری کنند. منظور اینکه هرگز نباید فقط به مخاطب خاص فکر کرد بلکه باید تمامی مخاطبان را در نظر گرفت. کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی بیلبورد خود را ثبت نمایید تا در کمتر از ده دقیقه مشاوره دریافت نمایید و به شما اعلام هزینه شود تا راحت تصمیم گیری بفرمایید. اما در بعضی از مواقع می توانید از رنگ سازمانی خود شرکت یا محصول در طراحی بیلبورد تان استفاده نمایید.

https://aradadvertise.com/%d8%aa%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%87-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%b1%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/


برچسب: تبلیغ، تبلیغات مترو، تبلیغات ترانزیت، بازاریابی، بازرگانی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۱:۴۳ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)