Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  الكتريسيته الكتريسيته

تبلیغات و سرمایه گذاری

ورودي اينورتر

با ورودي تكفاز/230 ولت و توان 2.2 براي الكتروموتورهاي سه فاز كوچك با توان 2200 وات ميباشد, اين مدل اينورتر LS براي پمپ، گيربكس و فنهاي كوچك با موتور و ترمز DC استاندارد مناسب است. خريد اينورتر ال اس در اصفهان با مدارهاي محافظتي مختلفي كه در اين دستگاه تعبيه شده است، اين اينورترها بصورت خودكار در ولتاژ هاي كاري پايي و يا در هنگام تغييرات ناگهاني در ولتاژ ورودي و خروجي خاموش مي شود. اين اينورترها كه مدل هاي ارتقاء يافته اينورترهاي برندهاي ABB , Fuji و Hyundai بودند توانستند خيلي زود رضايت مشتريان و صنعتگران را جلب نموده و به يكي از برندهاي محبوب و قابل اطمينان بازار تبديل شوند. اينورترها كاربردهاي بسياري دارند و يك وسيله كاربردي محسوب ميشوند. تمامي تبديلات DC به AC به صورت اتوماتيك به وسيله برنامه D.S.P كنترل مي شود. اينورتر (اينورتر) ركمونت DARDA مي تواند به وسيله برق شهر ( در مد By pass) به وسيله اينورتر در مد DC و يا حالت پشتيباني تامين شود. اينورتر (اينورتر) ركمونت كره اي برند DARDA مناسب جهت شركت هاي مخابراتي، تجهيزات ابزار دقيق، بيمارستان ها و غيره مي باشد. اينورتر اي دي تي آيمستر A1 قوي ترين درايو كمپاني iMaster است. نمانيده موتور برق لانسين LONCIN ( موتور برق بنزيني - موتور برق لانسين چين - موتور بنزيني لانسين - مولد برق چيني درجه ۱ ) - در بين برند هاي وارداتي موتور برق در ايران مي توان گفت كه واردات موتور برق لانسيت به عنوان برند چيني يكي از معروف ترين ها و باكيفيت ها در بين برند هاي چيني موجود در بازار مي باشد.

به صورت همزمان چه ميزان توان برق نياز دارند، اقدام به خريد اينورتر (اينورتر) كند. در اين حالت، DC ورودي اينورتر از AC اصلي اصلاح شده در PSU است، در حالي كه از AC تصحيح شده در UPS در صورت وجود برق و از باتري ها در صورت قطع برق است. البته توجه داشته باشيد كه اين موضوع، فقط براي ورودي دستگاه اينورتر است و براي خروجي آن همگي سهفاز ميباشند. چنانچه نياز به كنترل شديد و دقيق (tight) فرايند باشد ، آنگاه ممكن است شما نياز به استفاده از يك درايو فركانس متغير بردار بدون حسگر sensorless vector يا بردار شار داشته باشيد كه سطح بالايي از دقت و صحت در كنترل سرعت، گشتاور و موقعيت يابي را ارائه مي كند. به كار خود ادامه ميدهد و فقط به اخطار هاي اصلي مثل جريان بيش از حد مجاز ، خطاي اتصال بدنه ، خطاي اختلاف فاز و غيره توجه كرده و با توجه به تنظيمات از پيش تعريف شده به صورت خودكار خطا هاي رخ داده را پاك (Reset) كرده و مجددا بدون نياز به حضور اپراتور جهت فرمان راه اندازي مجدد ، كار خود را از سر ميگيرد.

خطاي كاهش ولتاژ داخلي درايوبرق ورودي درايو را چك كنيد .اگر برق ورودي در حد نرمال است و اين خطا رخ مي دهد , درايو را براي تعمير بفرستيد. همچنين اينورتر آيمستر C1 داراي يك ورودي آنالوگ جرياني و يك ورودي آنالوگ ولتاژي بوده كه ترمينال هاي H،O،L جهت اتصال ولوم يا پتانسيومتر اكسترنال و تغيير ولتاژ 0 تا 10 ولت هست كه دو سر پتانسيومتر به ترمينال هاي H و L و سر وسط پتانسيومتر به ترمينال O متصل ميشود و ترمينال Oi به عنوان ورودي 4 تا 20 ميلي آمپر ميباشد . داراي مد كنترلي (آتش سوزي) . در رابطه با اين سوال بايد گفت كه تمام تجهيزات تسلاكالا نمايندگي ls داراي گارانتي اصالت و تعويض كالا مي باشند. اكنون كه شما اطلاعات كاملي در رابطه با اين شركت داريد، ميتوانيد نسبت به خريد محصولات از نمايندگي LS تسلاكالا اقدامات لازم را انجام دهيد. يكي از نگراني مايي كه براي مشتريان وجود دارد، در رابطه با كيفيت محصولات اين شركت است. از متداولترين سوال مايي كه توسط مشتريان پرسيده ميشود، ميتوان به گارانتي داشتن محصولات اين شركت اشاره كرد. از مهمترين قطعات الكترونيك - قدرت اينورتر مي توان به پل ديود ورودي و IGBT در خروجي اشاره كرد.

از آنجايي كه ولتاژ خروجي با ۳ درصد تغيير ولتاژ ورودي همراه است، هميشه توان پايدار براي تغذيه ي بارهاي AC توليد مي شود. اينورتر - اينورتر - سينوسي خالص ۳ كيلووات بسيار با كيفيت DARDA كره جنوبي با تنوع ورودي ۲۴/۴۸ ولت . بطوريكه آزمايشات مختلف بر روي اين نوع اينورتر - اينورتر - كيفيت بالاي اين محصول را نسبت به محصولات مشابه مورد استفاده در ايران را به اثبات رسانيده است.كيفيت موج سينوسي اين نوع اينورتر هاي در سطح High Tech مي باشد. سنسورلس: با اندازه گيري جريان خروجي از موتور از ميزان بار اعمال شده مطلع و جريان مورد نياز را براي جلوگيري از افت سرعت در اختيار موتور قرار مي دهد. از سال 2016 ميلادي بود كه شركت ADT اينورترهاي خود را با برند iMASTER روانه بازارهاي جهاني كرد. داشتن كيفيت بالا در سطح high tech و همچنين حفظ قيمت رقابتي در سطح جهاني باعث موفقيت اين شركت در كسب بازار امريكا و اروپا شده است بطوريكه اين شركت در دو سال متوالي بعنوان بهترين صادر كننده كشور كره جنوبي معرفي شده است. شركت ADT كره جنوبي كه در سال 1999 ميلادي تاسيس يافته است تا كنون توانسته سهم قابل توجهي از بازار جهاني اينورتر و تجهيزات برق صنعتي را به خود اختصاص دهد.

https://arkainverter.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b3-ls-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/24 ساعت: ۱۳ توسط:najram :

راندمان بالاتر با اينورتر


راندمان پايين تر اينورتر سينوسي اصلاح شده باعث ميشود موتورها به انرژي بيشتري براي كار كردن نياز داشته باشند و بيش از حد گرم شوند. آينده اينورترها اگر اينورتر فندكي و داراي توان پايين تر از 180وات است و براي شارژر لپ تاپ، دوربين، موبايل و .. استفاده ميشود، فيش نري فندكي كابل رابط را به فندكي مادگي ماشين وارد كنيد و دستگاه روشن ميشود. اينورتر (اينورتر) هايي كه به اين ترتيب وصل مي شوند در رنج توان پايين در حدود 50 وات 100 وات هستند و به طور كلي به مصرف جريان پايين محدود مي شوند و جهت مصرف جريان بالاتر، اينورتر بايستي مستقيم به سر باتري متصل گردد كه اينورتر هاي با توان بالا وات فاقد كانكتور جافندكي هستند و فقط از طريق كابل و گيره سر باتري راه اندازي مي شوند. 1. اتصال به فندكي: بعضي از اينورترها از طريق يك كابل به جافندكي خودرو متصل ميشوند؛ اما از آنجايي كه جافندكي فقط در حدود 180 وات توان خروجي دارد، از آن فقط براي وسايل الكتريكي كه توان مصرفي آنها كمتر از 180 وات باشد، ميتوان استفاده كرد. بعضي از اينورترها از طريق يك كابل به جافندكي خودرو متصل ميشوند؛ اما از آنجايي كه جافندكي فقط در حدود 180 وات توان خروجي دارد، از آن فقط براي وسايل الكتريكي كه توان مصرفي آنها كمتر از 180 وات باشد، ميتوان استفاده كرد.

اين كنترل جريان منجر به كنترل سرعت موتور مي شود و با همين روش مي توان ولتاژ اعمالي به موتور را كه روي ميدان مغناطيسي تاثيرگذار است، كنترل كرد. اينورتر يا معكوس كننده در واقع نوعي مبدل ولتاژ برق است كه كار اصلي آن تبديل برق ماشين به برق 220 شهري يا تبديل جريان متناوب DC به جريان مستقيم AC ميباشد. اينورتر يكي از اين وسايلي است كه با ورود خود، بسياري از مشكلات را در صنايع و دستگاه ها رفع نموده است. اما مهم ترين مزيت اين نوع اينورتر ها كاهش صدا و نويز الكترو موتور مي باشد در حقيقت در مصارف خانگي شكايت هاي بسياري از صداي پمپ الكترو موتور ها هست كه اينورتر هاي تك فاز به سه فاز اين مشكل را كاهش داده اند . افرا صنعت به منظور انعطاف پذيري بالا در محصولات اجزاي مختلف اينورتر - اينورتر - هاي سه فاز و تك فاز را شامل برد قدرت، گيت درايور و برد كنترل به صورت جداگانه و در توان هاي مختلف ارائه داده است. در نتيجه اينورترها در انواع تك فاز به سه فاز و سه فاز به سه فاز در بازار موجود هستند. نكته اي كه در اينجا بايد به آن توجه كنيد اين است كه ولتاژ متغير موجود در ولتاژ اوليه، يك ولتاژ متناوب در سيم پيچ ثانويه توليد ميكند.

در چنين مواقعي اگر خودرو يا به باتري 12 ولتي دسترسي داشته باشيد، به راحتي بدون نياز به ژنراتور و مولد برق ميتوانيد با استفاده از يك اينورتر (اينورتر) ماشين، برق موجود در باتري 12V خودروي خود را به برق 220V شهري تبديل كنيد و از آن استفاده كنيد. وقتي شارژ باتري خودروي شما به پايان رسيد، به مدت 5 الي 10 دقيقه خودروي خود را روشن كنيد تا باتري آن دوباره شارژ شود. آنها نيروي خود را از وسيله نقليه شما دريافت ميكنند و منبع تغذيه گستردهاي را براي رفع نيازهاي برقي روزمره براي شما فراهم ميكنند. همانطور كه در تصوير مي بينيد، مدل هاي استاندارد آنها به اندازه يك باتري وسيله نقليه يا شارژر باتري خودرو هستند. اينورترهاي استاندارد معمولا داراي هشداردهنده و آلارم مخصوص اتمام باتري يا كاهش شدت جريان و ولتاژ هستند. هشدار كاهش ولتاژ: گاهي اوقات ممكن است در هنگام استفاده از باتري به دلايل مختلفي ولتاژ باطري شما كاهش پيدا كند، كه در اين صورت اينورتر خود به خود خاموش ميشود يا به شما اطلاع ميدهد تا به باتري و خودرو آسيبي نرسد.

به جاي استفاده از استراحت، مي توان سرعت خودرو را با فشار دادن كمي روي گاز كاهش داد. براي نمونه اينورترهاي 2000 و 3000 و 4000 وات با باتريهاي كمتر از 100 و 120 آمپر كار نميكنند يا دستكم تمام توان خروجي را نميدهند. بسته به توان خروجي اينورتر، با استفاده از اين وسيله ميتوانيد به طور همزمان چند لامپ كم مصرف LED يا پروژكتور و .. را روشن كنيد.براي چنين مصارفي بهترين اينورتر - اينورتر - مواردي هستند كه توان پاييني دارند. اين برق خروجي قابل تبديل به هر ولتاژي مي باشد. وات. به عنوان مثال ، اگر شارژر دستگاه شما مي گويد "ورودي 100-240V 0.15A" را وارد كنيد ، آنچه مي گويند اين است كه اين پلاگين مي تواند تا زماني كه سوكت ديواري شما از 100-240 ولت در هر جايي كار كند ، كار كند. اگر براي مثال موتور يك فركانسي داشته باشد و اينورتر - اينورتر - نيز فركانسي متفاوت از موتور داشته باشد و اتصال ما بين موتور و اينورتر بر قرار گردد به طور حتمي موتور مي سوزد. جهت اطمينان اگر مدت زمان استفاده كوتاه است بهتر است ماشين را پس از 30 دقيقه روشن كرده و همزمان ماشين با دستگاه كار كند.

https://arkainverter.ir/%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87/

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/22 ساعت: ۱۵ توسط:najram :