تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

اتلاف وقت تبلیغاتی

اگر قصد دارید از ایمیل مارکتینگ به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی استفاده کنید، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بابل تعداد گزینه هایی که برای مدیریت کمپین بازاریابی ایمیلی شما وجود دارد می تواند این ایده را بسیار زیاد به نظر برساند. این مقاله می تواند به شما کمک کند تا در مورد دنیای ایمیل مارکتینگ و آنچه که می تواند برای شما و کسب و کارتان انجام دهد، بیشتر بدانید.


بسیار مهم است که همه افراد در لیست مشترکان شما به شما اجازه ارسال ایمیل به آنها را داده باشند. مجری تبلیغات محیطی بابل ارسال ایمیل های بازاریابی ناخواسته به افرادی که آنها را نمی خواهند، پیام های بازاریابی ایمیلی شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند. این به اعتبار شما لطمه می زند، و اگر شکایت های زیادی در مورد پیام های شما وجود داشته باشد، ممکن است آدرس IP خود را مسدود کنید.


فقط از بازاریابی ایمیلی برای هدف قرار دادن افرادی استفاده کنید که به شما اجازه تماس با آنها را داده اند. مجری تبلیغات اکثر مردم ایمیل های طرف های ناشناس را به عنوان هرزنامه تلقی می کنند. آنها نمی دانند که آیا شما را می شناسند یا نه، و سپس به این فکر می کنند که آیا اصلاً به محتوای واقعی یا ایمیل شما اهمیت می دهند. آنها فقط ایمیل شما را به پوشه اسپم خود ارسال می کنند و این امر باعث اتلاف وقت شما خواهد شد. این خطر را نداشته باشید که ایمیل‌هایتان به‌عنوان هرزنامه گزارش شود یا مشتریان قبل از خواندن تبلیغ شما، اشتراک خود را لغو کنند.

زبان بازاریابی


از زبان بازاریابی ملایم استفاده کنید، نه از رویکرد «عجله کنید و بخرید!». این نوع زبان اضافی می تواند برند شما را آزاردهنده جلوه دهد. هیچ شرکتی با چنین شهرتی نمی تواند موفق شود. مشترکین شما باهوش هستند و می دانند که هدف شما فروش محصولات است، بنابراین روی ایجاد یک شهرت و رابطه حرفه ای پایدار با آنها تمرکز کنید. آنها از زحمات شما قدردانی خواهند کرد و به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد.


تبلیغات ویژه را فقط در بازاریابی ایمیلی خود بگنجانید، مانند کوپن ها یا کدهای تخفیف. بازاریابی ایمیلی باعث می شود خوانندگان شما احساس ارزشمندی بیشتری کنند و همچنین آنها را تشویق می کند که دوستان خود را دعوت کنند. اگر می‌خواهید تعداد خوانندگانی را که می‌توانند مشتری شوند، افزایش دهید، برنامه‌های ارجاع می‌توانند مفید باشند.


با استفاده از تست A/B، تغییراتی را که می‌خواهید در خط موضوع خود استفاده کنید، آزمایش کنید. یک پیام ایمیل را انتخاب کنید، لیست پستی خود را به دو قسمت تقسیم کنید و آنها را با موضوعات مختلف ارسال کنید. این به شما امکان می دهد تعیین کنید که کدام خطوط موضوعی منجر به باز شدن ایمیل های شما توسط مشترکین می شود و کدام یک بدون فکر دوم حذف می شوند.

طرح تبلیغاتی ایمیل


با طرح های ایمیل خود سازگار باشید. در هر ایمیلی که ارسال می کنید از لوگو و یک طرح رنگ استاندارد استفاده کنید. همیشه فونتی را انتخاب کنید که به راحتی خوانده شود، حتی در یک دستگاه تلفن همراه. به زودی، خوانندگان شما ایمیل هایی را که ارسال می کنید تشخیص می دهند و مشتاقانه منتظر خواندن آنها هستند. در بازاریابی ایمیلی، آشنایی بسیار بسیار مهم است.


دلیل اصلی بازاریابی ایمیلی این است که مشتریان را به سمت خرید محصولات یا خدمات شما سوق دهد. این بدان معنی است که هر ایمیل باید باعث شود خوانندگان از نظر خرید بسته شوند. هر یک باید در مورد یک محصول جدید یا موجود آموزنده باشد و تبلیغات فعلی را اعلام کند.


اطلاعات مفید زیادی را در همه پیام های خود بگنجانید. فقط آنها را با اطلاعات مربوط به محصولات خود پر نکنید. مواردی را بگنجانید که واقعاً به مشتریان شما کمک می کند. به مشترکین دسترسی ویژه ای به مقالات آموزنده که در جای دیگری در سایت شما موجود نیست، ارائه دهید. پیشنهادات ویژه محصولات و خدمات را در ایمیل های خود تبلیغ کنید که منحصر به مشتری ایمیل شما است. از ارسال ایمیل فقط در زمانی که تمایل به فروش دارید خودداری کنید و حتما در روزهای تعطیل ایمیل ارسال کنید.

گرافیک تبلیغاتی


گرافیک را در ایمیل های خود به حداقل برسانید. بسیاری از برنامه‌های ایمیل، گرافیک‌ها را مسدود می‌کنند و استفاده از آن‌ها را به اتلاف وقت تبدیل می‌کنند. همچنین، ایمیل‌هایی که به شدت مملو از گرافیک هستند، اغلب به‌عنوان نامه‌های ناخواسته یا هرزنامه توسط برنامه‌های ایمیل دیده می‌شوند، به این معنی که ایمیل شما می‌تواند به راحتی در یک پوشه ناخواسته قرار گیرد.


هرچه به مشتریان اجازه انتخاب بیشتری بدهید، بازاریابی شما با استفاده از ایمیل بهتر عمل خواهد کرد. این به مشترکین شما این امکان را می‌دهد که پارامترها را به دلخواه خود تنظیم کنند و تنها اطلاعاتی را که در مورد آن احساس راحتی می‌کنند باقی می‌گذارند و فقط محتوایی را دریافت می‌کنند که برایشان مهم است. هرچه کنترل بیشتری بر فرآیند داشته باشند، راحت تر خواهند بود.


مطمئن باشید که هر کسی که از طریق کانال های ایمیل برای او پیام می فرستید به شما اجازه این کار را داده است. هنگامی که از روش انتخاب کردن برای ایمیل ها استفاده نمی کنید، اعتماد و اعتبار مشتریان فعلی و بالقوه خود را از بین می برید. این کار تاثیرات منفی بر کل کسب و کار شما خواهد داشت. علاوه بر این، ممکن است در لیست سیاه یک ISP قرار بگیرید که می تواند برای تجارت شما فاجعه بار باشد.

بهترین راه تبلیغات


بهترین راه برای جلوگیری از ارسال ایمیل های اسپم، مطالعه مستقیم ایمیل های اسپم است. یک آدرس ایمیل رایگان دریافت کنید، آن را در سراسر اینترنت قرار دهید و ببینید چه مقدار هرزنامه دریافت می کنید. توجه داشته باشید که چرا این پیام‌ها مؤثر نیستند و از این دانش استفاده کنید تا مطمئن شوید که به همان شیوه به افراد اسپم نمی‌کنید. مردم می توانند ایمیل های شما را از هرزنامه هایی که معمولا دریافت می کنند تشخیص دهند و به شما اعتماد کنند.


مشوق به مشتریان خود دلیل قانع کننده ای بدهید تا به جای رقبای شما، کسب و کار خود را در اختیار شما قرار دهند. به عنوان مثال، اگر آنها روی پیوند شما کلیک کنند و چیزی از سایت شما خریداری کنند، می توانید برای سفارش های بالای 50 دلار به آنها ارسال رایگان ارائه دهید.


ایمیل هایی که برای ارائه تبلیغات اطلاعات به تصاویر نیاز دارند ارسال نکنید. بسیاری از سرویس گیرندگان ایمیل جدید تصاویر را به صورت خودکار نشان نمی دهند. اگر پیام‌های شما به شدت به تصاویر متکی هستند، این امر می‌تواند باعث شود که آنها غیرجذاب و یا حتی کاملاً ناخوانا به نظر برسند. همیشه از متن واضح برای بخش‌های مهم خبرنامه استفاده کنید و در صورتی که برخی از خوانندگان نتوانند آن‌ها را ببینند، برچسب‌های alt توصیفی را برای تصاویر اضافه کنید.


نکته مهم در رابطه با بازاریابی ایمیلی داشتن آدرس ایمیل صحیح است. ارسال مجدد ایمیل ها یا فرستادن آنها به آدرس های نادرست، اتلاف وقت و منابع شما را به همراه خواهد داشت و ممکن است برای شما به ضرر مشتریان تمام شود! این فقط وقت گرانبهای شما را تلف می کند!


بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای تماس با مشتریان و بزرگتر کردن پایگاه مشتری شما است. چیزهایی که در این مقاله یاد گرفتید می‌تواند کانال‌های جدیدی را برای شما باز کند تا در استفاده از ایمیل و اینترنت برای رشد کسب‌وکار خود مسلط شوید.

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%a8%d9%84/

 

 
 

برچسب: تبلیغ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۸:۳۲ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)