تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

بسته بندی های ال سی دی


همچنید در این مرکز تعویض باتری سامسونگ نوت ۵، تعویض گلس گوشی نمایندگی فروش تاچ و ال سی دی در اصفهان - تاچ ال سی دی - گلکسی نوت5 و… بهاینصورت که لایههای گلس روی ال سی دی، تاچ، ال سی دی و لایه نور پسزمینه همگی برروی فریم ال سی دی پرس شده و مجموعهی یکپارچهای را تشکیل دادهاند. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد 2021 (تاچ ال سی دی) لطفا از سایت ما دیدن کنید.

بسته بندی موبایل با ال سی دی 

بر روی بسته بندی ال سی دی اصل اصطلاح OEM درج شده است. برند گوشی موبایل خود را از دسته بندی محصولات زیر انتخاب کرده و در ادامه تاچ ال سی دی مدل گوشی خود را با لیست قیمت مشاهده خواهید کرد. در ادامه اسامی کامل ماه های میلادی و مطابقت آن ها با ماه های شمسی را فرا بگیرید. اگر مایل هستید هزینه تعویض ال سی دی گوشی خود و یا تعمیر آن را دقیقتر برآورد کنید، میتوانید با ثبت درخواستتان در «خدمت از ما» و ثبت جزئیات آن، هزینه تعمیر ال سی دی گوشی و یا تعویض آن را به رایگان از کارشناسان استعلام کنید.

تاچ ال سی دی

تاچ و ال سی دی های غیر اصل یا به اصطلاح High Copy تفاوت عمده ای با مدل اصلی آن دارند. اما این مرکز با ورود مستقیم تاچ ال سی دی های اصل و باز شده از روی گوشی به صورت مستقیم از کشورهای همسایه، روی تاچ ال سی دی ها قیمت گذاری منصفانه ای داشته و تمام محصولات خود را با کمترین سود ممکن به فروش می رساند. حواستان باشد که نمونه های تقلبی و فیک ارزان قیمت را به جای ال سی دی اصل با قیمت گرانتر به شما نفروشند.

صفحه لمسی

Digitizer Touch Screen / صفحه لمسی دیجیتایزر: به این لایه به اختصار تاچ یا دیجیتایزر گفته میشود. عملکرد همه این قطعات در کنار یک دیگر باعث می­شود تا شما بتوانید تصاویر و اطلاعات گوناگون را بر روی صفحه نمایش گوشی­تان مشاهده نمایید. در میان اجزای تشکیلدهنده موبایل، قطعهای فوقالعاده حساس و ظریف، به نام آی سی تغذیه، وجود دارد. البته ممکنه در این حالت، صفحه - تاچ ال سی دی - تاچ شما همچنان کار کنه و در صورت تماس تلفنی، و لمس گوشی بتونید به اون جواب بدید. برای مثال ما در این مثال، لپ تاپ مدل ideapad 100) را انتخاب کرده ایم.

صفحه تاچ لپ تاپ

لپ تاپ هایی بزرگ و بی ریخت که برخی ویژگی هایش برایمان هیجان انگیز بود و آن هم این که، این لپ تاپ ها دارای بخشی بودند که به عنوان موس لپ (تاچ ال سی دی) تاپ شناخته می شد، و بعد تر ها فهمیدیم که نام واقعی آن تاچ پد لپ تاپ است! اگر قرار باشد ال سی دی تعمیر شود که اجرت تعمیرکار مطابق با (تاچ ال سی دی) نرخنامه مصوب اتحادیه دریافت می شود، اگر تاچ ال سی دی باید تعویض شود، هزینه دستمزد تعویض به اضافه خرید ال سی دی محاسبه می گردد. برای خرید انواع تاچ ال سی دی اورجینال موبایل و تبلت در تمام برند ها، می توانید به کوک موبایل اعتماد کنید.

تاچ متناقض

دلیل اینکه از دو کلمهی متناقض کریستال و مایع در کنار هم استفاده میشود این است که، ازآنجاییکه مولکولهای این کریستال آرایش خاصی دارند، درنتیجه، هر دو خصوصیات مایع و جامد را دارد. بسیاری از کاربران هم اکنون از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می کنند. همچنین تاچپد هم کار نمیکند. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد Log in - تاچ ال سی دی - لطفا به بازدید از وب سایت ما.

مراکز فروش ال سی دی

این مرکز به عنوان اولین و (تاچ ال سی دی) بزرگترین مرجع تعمیرات موبایل در ایران با بهره مندی از کارشناسان ماهر و آموزش دیده و همچنین استفاده از ابزارهای تعمیر گوشی پیشرفته و مدرن، با تشخیص و عیب یابی درست، در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر و ترمیم ال سی دی شکسته و از کار افتاده گوشی موبایل شما اقدام خواهند کرد و با تعمیر آن کیفیت نمایشگر گوشی شما را به سابق باز خواهند گرداند.

لایه تاچ گوشی

همچنین لایه تاچ گوشی دارای یک کابل ارتباطی است که به سوکت اختصاصی آن برروی مادربرد متصل میشود و ازاینطریق فرامین لمسی را دریافت کرده و به گوشی منتقل میکند. در برخی از مواقع که ال سی دی گوشی خراب می شود و نیاز به تعویض پیدا می کند، خرید تاچ ال سی دی دست دوم که اتفاقآ سالم و فابریک خود دستگاه می باشد، می تواند کیفیت را به سابق باز گرداند و هزینه خرید ال سی دی شما را به مراتب کاهش دهد.

 https://esfahantel.com/product-category/%d9%82%d8%b7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/touch-lcd/

 

 

 

برچسب: تاچ ال سی دی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۳۱ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)