تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

علاقه مندی به تبلیغات

ممکن است بتوانید بدون پرداخت هزینه عضویت در چند جلسه شرکت کنید (به استثنای هزینه یک وعده غذایی). اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بلوار مطهری کرج دقیقاً اینطور نیست. اگر برای یادگیری در مورد فرآیند و روش مناسب برای برنامه ریزی صحیح سرمایه گذاری املاک و مستغلات خود وقت بگذارید، متوجه خواهید شد که سود زیادی در این بازار وجود دارد. هنگام خرید ملکی که قصد اجاره آن را دارید، آن را نزدیک خانه نگه دارید. شما نمی خواهید بیشتر از آن چیزی که یک رفت و آمد معقول در نظر میگیرید رانندگی کنید. با یک ملک اجاره ای، همیشه این امکان وجود دارد که در نیمه های شب برای مقابله با شرایط اضطراری ملک از خانه خارج شوید.

جست و جو های تبلیغاتی

هنگام بررسی خرید املاک تجاری، انجمن های محلی مانند انجمن های صاحبخانه و انجمن های صاحبان مشاغل را در منطقه خود بیابید و از آنها بازدید کنید. به این ترتیب می توانید شبکه ای از افرادی را راه اندازی کنید که قبلاً کارهایی را که می خواهید انجام دهید، انجام می دهند. کارت ویزیت خود را فراموش نکنید و از دیگران درخواست کارت کنید! مجری تبلیغات محیطی بلوار مطهری کرج مهم است که بانکی را پیدا کنید که مایل به همکاری با شما در هنگام خرید املاک تجاری باشد. موسسات مالی به املاک تجاری به گونه ای متفاوت از املاک مسکونی نگاه می کنند و ارزش گذاری می کنند. انتظار داشته باشید که پیش پرداخت بالاتری نیز داشته باشید، حدود 30 درصد و گاهی حتی بیشتر. اکثر مجتمع‌های آپارتمانی شما را به عنوان مستاجر مجبور می‌کنند تا هزینه آبی را که هر ماه استفاده می‌کنید بپردازید. با این حال، از آژانس های تبلیغاتی چه انتظاراتی باید داشت برخی مکان‌ها تا آنجا پیش می‌روند که میزان آبی که کل ساختمان شما در یک ماه مصرف کرده است را می‌گیرند و آن را بین تعداد واحدهایی که از آن استفاده می‌کنند تقسیم می‌کنند. اگر از آب کمتری نسبت به بقیه استفاده کنید، می توانید هزینه مصرف آب دیگران را بپردازید. قبل از امضای قرارداد اجاره مطمئن شوید که از این قوانین مصرف آب اطلاع دارید.

کنترل کمپین تبلیغات از راه دور

حتی اگر کارگزار شما همه ارتباطات و دانش را دارد، مطمئن شوید که یکی را پیدا می کنید که همچنان به شما اجازه می دهد کنترل داشته باشید. در نهایت این شما هستید که قرار است با ملک سروکار داشته باشید، پس باید بیشترین کنترل را بر اوضاع داشته باشید.

هنگام خرید املاک تجاری، استفاده از دلال املاک باعث صرفه جویی زیادی در هزینه و زمان شما می شود. کارگزار بخش خوبی از کار را برای شما انجام می دهد و می تواند معامله بهتری را برای شما انجام دهد زیرا آنها اطلاعات بهتری در مورد بازار و اطلاعات بیشتری در مورد آن دارند.

ارزیابی تبلیغات از افراد مختلف

از چندین فرد مختلف بخواهید ارزش ملک تجاری را که قصد خرید آن را دارید ارزیابی کنند. دیدگاه‌های تازه می‌توانند به شما دید واضحی از این که دیگران چقدر ارزش این ملک را باور دارند، ارائه دهند. ممکن است متوجه شوید که مبلغ زیادی پرداخت می کنید، یا اینکه مشاور املاک شما ارزش ملک را برای پیشنهاد شما بیش از حد ارزش گذاری می کند.

تبلیغات در املاک تجاری

هنگام در نظر گرفتن سرمایه گذاری در املاک تجاری، به طور خودکار فرض نکنید که تنها گزینه موجود بلوک های آپارتمانی است. خارج از منطقه راحتی خود فکر کنید و ساختمان های اداری، زمین های صنعتی یا انبارها را بررسی کنید. هر خریدی که به شما در دستیابی به اهداف پولی تان کمک می کند، همان چیزی است که باید انتخاب شود، نه فقط خریدی که شما را از نظر احساسی راحت تر می کند.

موقعیت های تبلیغات کمپین شما

هنگام سرمایه گذاری در املاک تجاری، یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر گرفته شود، موقعیت ملک است. موقعیت مکانی به تعیین ارزش ملک کمک می کند. رشد و تغییرات مناطق اطراف را مشاهده کنید تا ببینید در سال های آینده چگونه بر ملک تأثیر می گذارد. اگر اولین معامله خود را انجام نداده اید، ناامید نشوید. زمان چیزی است که شما می توانید انتظار داشته باشید مقدار زیادی از آن را صرف سرمایه گذاری در املاک تجاری کنید. خرید خانه آسان است، اما با سرمایه گذاری در املاک تجاری، منحنی یادگیری کاملاً وجود دارد. تسلیم نشو و به یاد داشته باشید، با گذشت زمان سریعتر می شود.

خرید و فروش املاک تجاری

هنگام فروش املاک تجاری خود باید وقت بگذارید و پتانسیل درآمد آن را به درستی تبلیغ کنید. هنگامی که یک خریدار بالقوه خرید یک ملک تجاری را در نظر می گیرد، مهمترین عامل در تصمیم گیری آنها پتانسیل درآمد ملک است. اگر در مورد پتانسیل ها صادق باشید، باید بتوانید ملک را به سرعت بفروشید.

تبلیغات محلی و غیر محلی

اطمینان حاصل کنید که تبلیغات املاک تجاری شما به مخاطبان محلی و غیر محلی برسد. بسیاری از مردم فکر می کنند که سرمایه گذارانی که در شهر خود زندگی نمی کنند هیچ علاقه ای به ملک خود نخواهند داشت، اما این واقعیت ندارد. بسیاری از سرمایه گذاران خصوصی علاقه مند به املاک ارزان یا مقرون به صرفه در مناطق دیگر کشور یا جهان هستند.

بازار تبلیغات

با استفاده از اطلاعاتی که از این مقاله آموخته اید، باید متوجه شوید که شروع به کار در بازار املاک و مستغلات آنقدرها هم که در ابتدا به نظر می رسد دشوار نیست. شما همچنین متوجه خواهید شد که برخی از فرصت های عالی وجود دارد، اگر فقط بدانید که چگونه آنها را پیدا کنید.

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b7%d9%87%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

 
 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۲:۳۱ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)