تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

نا مناسب ترین امواج اینورتر

از نامناسب ترین موج های تولید شده توسط اینورتر ها، در عملکرد تجهیزات و ابزارآلات الکتریکی موج مربعی می باشد. در این ویدیو به بررسی عملکرد کولر گازی اینورتر و معمولی با یک مثال عینی پرداختیم. اینورتر خورشیدی در حالیکه بیشتر پروژه های تجاری و همچنین مقیاس بزرگ در جهان به صورت سنتی از اینورترهای مرکزی استفاده می کنند ، افزایش تمایل به استفاده از اینورترهای رشته ای برای مقاصد خاص حتی در پروژه های بزرگ به چشم می خورد . محاسبه پیک مصرف و همچنین توان کاری مداوم یک اینورتر برای طراح سیستم خورشیدی آفگرید ، باید زیر ذره بین قرار گیرد و بطور دقیق اینورتر مناسب را انتخاب نماید که از هزینه های بیشتر برای مشتری جلوگیری گردد . با کارکرد موتور در موثرترین سرعت برای کاربردهای مورد نیاز شما، اشتباهات کمتری رخ می دهد و میزان تولیدات افزایش می یابد بنابراین درآمد شرکت شما بیشتر می شود. مثلا شما میخواهید تلویزیون کوچک خانگی خود را در چادر مسافرتی هنگامیکه در دل جنگل هستید با استفاده از برق باتری اتومبیل خود روشن نمایید و یا اینکه در ویلای خود میخواهید از انرژی خورشیدی برای روشن نمودن تجهیزات خانگی استفاده کنید . همچنین فن هایی برای کم کردن دمای داخلی دستگاه در بدنه اینورتر (اینورتر) قابل مشاهد است .

سیستمهای اینورتر - اینورتر - (برد اینورتر) در اندازه و شکل های گوناگون ساخته می شود و هر کدام از تولید کنندگان سیستم های تهویه مطبوع کولر گازی، برای هر مدل دستگاه در اشکال گوناگون آنها را طراحی می کنند. اینورترهای چینی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها متناسب با کاربری خاص طراحی و تولید شده اند. یکی از مهمترین تفاوت ها در انواع اینورتر، شکل موج خروجی می باشد. در قسمت 2 ، یکسو کننده ولتاژ بالا وجود دارد و برای افزایش و آماده سازی ولتاژ برای مدار PWM بکار گرفته می شود . و خاموش می ماند تا زمانی که دما دوباره افزایش یافته و باز از نوع روشن می شد و همین کار را تکرار می کرد. همانطور که در بالا ذکر شد شکل موج خروجی برق شهری یک موج تمام سینوسی با فرکانس 50 هرتز می باشد که یعنی تناوب جریان AC در هر ثانیه 50 بار تکرار می گردد .

در سال 2009 بهترین شریک تجاری کمپانی Infineon شد. در این مدار منبع تامین توان ما باتری است و ما میخواهیم یک لامپ AC را روشن نماییم . انتخاب یک اینورتر (اینورتر) مخصوصا برای یک سیستم خورشیدی آفگرید بسیار مهم تلقی می گردد و این زمانی مهمتر می شود که مصرف کننده های ما تجهیزات موتوری (مانند پمپ ها و یخچال) نیز باشند . با این که اینورترها قادر به تامین پیک توان برای مدتی کوتاه هستند، اما مهم است این نکته را هم در نظر بگیریم که اینورترها برای کار کردن به مدت طولانی در پیک توان طراحی نشدهاند. این دستگاه نسبت به سایر اینورترها کاربرد کمی دارد زیرا اغلب دستگاه ها و لوازم خانگی براساس موج سینوسی طراحی شده اند. بردهای اینورتر طراحی بسیار پیچیده و قیمت نسبتا بالایی را دارند اما در نهایت وجود این قطعه به دلیل حفاظت از موتور در برابر تغییر ناگهانی ولتاژ، تغییر سرعت موتور و در نتیجه بالاتر بردن عمر آن، در نهایت به نفع خریداران کولرگازی است و موجب می شود که مصرف برق کولرگازی کمتر شده و استهلاک دستگاه نیز کمتر شود. به همین جهت هنگام خرید کولرگازی (به خصوص کولرگازی اسپلیت) مسئله اینورتردار بودن یا نبودن این دستگاه را هم در نظر بگیرید.

هنگام خرید کولر گازی با اسپلیت احتمالا متوجه این موضوع می شوید که اینورترها در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند. سوئیچ های گوناگون در زمان های مختلف ، موج سینوسی را ایجاد می کند . چگونگی و پهنای پالس کلیدزنی، به تنظیمات پارامترهای اینورتر - اینورتر - بستگی داره که پس از تنظیم، از طرف بُرد کنترل به سوئیچ های الکترونیکی اعمال می شود. درایو فرکانس متغیر یا VFD یک سیستم برای کنترل کردن سرعت چرخش یک موتور AC با کنترل کردن فرکانس برق اعمال شده به موتور الکتریکی است. قبل از بررسی و جستجو و انتخاب درایو های فرکانس متغیر، بهتر است اطلاعات اولیه ای از موتور داشته باشید. جهت راه اندازی اینورترهای متصل به شبکه و سیستم های خورشیدی متصل به شبکه بهتر است از پنل خورشیدی بالا مانند ۲۵۰ وات و یا ۳۰۰ وات استفاده نمود. ولتاژ ورودی اینورترهای سه فاز از ۳۰۰ ولت- ۱۰۰۰ ولت می باشد. اینورتر - اینورتر - متصل به شبکه سه فاز، به اینورترهایی گفته می شود که برق خروجی آن ها سه فاز می باشد . به این تجهیزات درایو یا درایو موتور نیز گفته می شود. هم چنین به اینورترهای متصل به شبکه اینورترهای تزریق به شبکه نیز گفته می شود. اینورترهای کره ای میتوانند بدون استفاده از کنتاکتور یا هر قطعه برقی دیگری سرعت موتور و جهت حرکت آن را تغییر دهند.

https://arkainverter.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4%db%8c%d8%af%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/


برچسب: https://arkainverter.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%b4%db%8c%d8%af%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۵:۰۴ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)