تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

شروع کمپین بازاریابی

آیا مطمئن نیستید که چگونه یک کمپین بازاریابی ایمیلی را شروع کنید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در بلوار سجاد مشهد این مقاله در اینجا به شما کمک می کند تا در مورد بازاریابی ایمیلی و نحوه طراحی کمپین های موفق بیشتر بدانید. این مقاله می‌تواند نکات، ترفندها و تکنیک‌های خلاقانه‌ای را به شما نشان دهد که به شما امکان می‌دهد از بازاریابی ایمیلی نهایت استفاده را ببرید. مجری تبلیغات محیطی بلوار سجاد مشهد تا جایی که می توانید در پیام های ایمیل خود از سبک شخصی جذاب و جذاب استفاده کنید. مانند سایر تکنیک‌های بازاریابی، مشتریان معمولاً با کسانی که با آنها ارتباط دارند، تجارت بیشتری انجام می‌دهند. نمونه ای از این موارد شامل دلایلی است که آنها برای ایمیل های شما ثبت نام کرده اند اگر شما آن اطلاعات را می دانید.

ابزار بازاریابی

اگر قصد دارید از ایمیل ها به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده کنید، آژانس تبلیغات محیطی آراد ابتدا باید از هر مشتری که می خواهید در کمپین خود بگنجانید اجازه بگیرید. اگر این کار را نکنید، شکایت هایی مبنی بر ارسال هرزنامه به افراد افزایش می یابد و ممکن است باعث از دست دادن مشتریان شود. یک پیام واضح در هر ایمیل ایجاد کنید. این مهم است که مخاطبان شما از مقدار بیش از حد حقایق در یک پیام خسته یا گرفتار نشوند. روی یک پیام واحد در ایمیل خود تمرکز کنید و یک کپی کوتاه بنویسید که مشتری شما را ترغیب می کند تا برای خواندن بیشتر روی آن کلیک کند. پایگاه مشتری شما بسیار قدردان خواهد بود که با اطلاعات غیر ضروری بیش از حد گیج نشوید.

تبلیغات ویژه

تبلیغات ویژه را فقط در بازاریابی ایمیلی خود بگنجانید، مانند کوپن ها یا کدهای تخفیف. این یک روش بازاریابی ایمیلی است که باعث می‌شود مشترکین شما احساس کنند که دریافت ایمیل‌های شما برای آنها مفید است و آنها را تشویق می‌کند تا دوستان خود را نیز برای ثبت نام تشویق کنند. در واقع، یک برنامه ارجاع یک راه عالی برای رشد پایگاه ایمیل و پایگاه مشتری شما است.


از تمام منابع موجود برای آموزش استراتژی های بازاریابی ایمیلی استفاده کنید. کتاب های زیادی را می توان در کتابخانه ها و آنلاین کشف کرد. همچنین کارگاه ها و کلاس های محلی زیادی وجود دارد که می توانید در منطقه خود بیابید، بنابراین شرکت در آنچه می توانید به نفع شما خواهد بود.


هنگام استفاده از ایمیل مارکتینگ به یک پیام ایمیل در هفته پایبند باشید. مشتریان شما اغلب در روز چندین پیام دریافت می کنند و در زندگی خود بسیار مشغول هستند. اگر بیش از یک ایمیل در هفته ارسال کنید، خواهید دید که مشتریان شما آنها را حذف می کنند یا نمی خوانند.

تعطیلات با تبلیغات

تعطیلات مهم معمولا بهترین زمان برای ارسال ایمیل های بازاریابی نیست. بسیاری از مردم در آن روزها به ایمیل‌های خود دسترسی ندارند، و شما این خطر را دارید که در میان ایمیل‌هایی که در همان زمان به ایمیل‌هایشان رسیده‌اند نادیده گرفته شوند. قطعا این قاعده استثناهایی هم دارد. برای مثال، جمعه سیاه، مناسبتی است که در آن کمپین مربوط به تاریخ تضمین می شود.


برندسازی چیزی است که در سراسر کسب و کار شما، حتی تا بازاریابی ایمیلی، گسترش می یابد. به همین دلیل، باید برای طراحی قالبی وقت بگذارید که به شما امکان می دهد لوگو، رنگ ها و هر نوع فونت خاصی را که در سایت یا سایر مواد بازاریابی شما نیز وجود دارد، بگنجانید. با این کار ایمیل های شما فورا شناسایی می شوند.


از بازخورد منفعل و فعال برای بهبود استراتژی بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید. بازخورد فعال واضح است: از خوانندگان خود پیشنهادات و نظرات خود را بخواهید. بازخورد منفعل برای خوانندگان کمتر آشکار است، یا گاهی اوقات وجود ندارد. شما می توانید از هر نوع ابزار نرم افزار اینترنتی استفاده کنید تا مشخص کنید کدام لینک ها بیشترین کلیک را دارند.

استراتژی تبلیغاتی

شما باید مطمئن شوید که از یک استراتژی مداوم استفاده می کنید. در حالی که پشتکار کلیدی است، باید مطمئن شوید که مشتریان مناسبی را هدف قرار می دهید، در غیر این صورت در دراز مدت اهمیت زیادی نخواهد داشت. این به این دلیل است که برخی افراد ممکن است این تداوم را آزاردهنده بدانند و نخواهند با شما کار کنند.


احتمال اینکه مشترکین ایمیل شما پیام های شما را در یک دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند بخوانند، هر روز افزایش می یابد. وضوح کمتر این دستگاه ها به این معنی است که فضای کمتری روی صفحه برای نمایش پیام های شما وجود دارد. ببینید پیام‌هایتان در این دستگاه‌ها چگونه به نظر می‌رسند و تغییرات لازم را برای آسان‌تر خواندن آن‌ها روی صفحه‌نمایش‌های کوچک تلفن انجام دهید.


با ایجاد مطالب پیش‌هدر جذاب از پیش‌نمایش‌های ایمیل بهره ببرید. یک پیش‌هدر اساساً فقط اولین خط متن از متن ایمیل است که در بالا برجسته شده است. انواع سرویس گیرنده های ایمیل، از جمله جیمیل، این پیش هدر را بلافاصله بعد از موضوع قرار می دهند و این روشی عالی برای جلب توجه خوانندگان شماست.


باید مطمئن شوید که آدرس های ایمیل صحیح را به لیست خود اضافه می کنید. وقت خود را هدر ندهید و از طریق فهرست مخاطبین خود برای تصحیح اشتباهات املایی یا تماس تلفنی با مشتریان خود برای دریافت آدرس ایمیل آنها اقدام نکنید. این می تواند اتلاف وقت شما باشد!

زمان برای تبلیغات

وقت مشتریان خود را تلف نکنید. فقط ایمیلی بفرستید که چیز مهمی برای نشان دادن به آنها داشته باشد. از ارسال ایمیل به آنها فقط در مورد فروش خودداری کنید. سعی کنید روش‌هایی را که یک محصول خاص می‌تواند مشکل را حل کند، نشان دهید، یا شاید نوعی تبلیغات را در ایمیل‌هایی که ارسال می‌کنید، پیاده‌سازی کنید.


آدرس ایمیل افراد را بدون اینکه ابتدا مطمئن شوید درست است به لیست خود اضافه نکنید. اگر یک لیست ایمیل با مشتریانی دارید که نمی خواهند از شما ایمیل دریافت کنند، می تواند به کسب و کار شما آسیب برساند. شما هم بدوید

خطر مسدود شدن توسط ارائه دهنده خدمات شما به دلیل نقض قوانین آنها.


پیام‌های خود را به هر شکل شخصی که در دسترس شما است سفارشی کنید، بنابراین می‌توانید برای مشترکین پیام‌هایی ارسال کنید که به آنها اجازه می‌دهد احساس کنند مردم هستند. اگر احساس می‌کنید ایمیل‌های شما تولید انبوه شده‌اند، مشتریان اغلب پیام‌ها را حذف می‌کنند و دیگر پیشنهادات بعدی را نمی‌خوانند. از افزودن نام کوچک آنها فراتر بروید! شما باید اطلاعاتی در مورد علت، زمان و مکان ثبت نام آنها داشته باشید. از این اطلاعات می توان در ایمیل های شما استفاده کرد.

آسیب های کسب و کار

یکی از چیزهایی که واقعاً می تواند به یک کسب و کار آسیب برساند این است که شهرت هرزنامه دریافت کند. باید مطمئن شوید که این اتفاق برای شما نمی افتد و از لیست ایمیل خود بخواهید تایید کند که می خواهند ایمیل دریافت کنند. این به معنای ارسال یک ایمیل تأیید اعتبار برای مشترکین جدید است که هدف آن تأیید این است که آدرس ایمیل مناسب در لیست مشترک است. ایمیل باید حاوی پیوندی باشد که فرد بتواند روی آن کلیک کند تا اشتراک را تأیید کند و پیوند دیگری برای اعتراض به آن باشد. مشترکین جدید دوست دارند که برای محافظت از آنها در برابر هرزنامه ها وقت بگذارید. همچنین در صورت متهم شدن به ارسال هرزنامه به شما دفاع می کند.


اگر این نکات را دنبال کنید و سخت کار کنید، یک کمپین آسان اما مؤثر در دسترس شماست. بازاریابی ایمیلی یک راه واقعاً آسان برای ارائه به مخاطبان بزرگ است، بنابراین در اسرع وقت از آن استفاده کنید تا مزایای آن را ببینید. کاری برای شما باقی نمانده جز شروع!

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%ac%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

 

برچسب: تبلیغ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۹:۰۸ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)