تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

اینورتر هایتک

موتور به جای توان خروجی موتور روش مناسبی برای انتخاب VFD است. اینورتر هایتک با توجه به اینکه هزینه تعمیرات تردمیل بالا است، به همین جهت بسیار مهم است که در دوره های مناسبی اقدام به سرویس تردمیل نمایم تا عمر بالایی داشته باشد و به خوبی کار کند.برای انجام سرویس تردمیل کافی است با مجموعه زمانی اسپرت تماس بگیرید تا تعمیرکار به محل مورد نظر شما آمده و سرویس تردمیل در محل را به شما ارائه کند. اینورتر قیمت مناسب اینوت و چانت از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار هستند. امروزه اینورتر LS با کارایی و ویژگی های خوبی که دارد، کاربرد وسیعی در جهان به ویژه ایران پیدا کرده است. اینورتر آیمستر دارای تنوع و کاربردهای بسیاری است و در این مقاله از شرکت پرگاس الکتریک با کاربردهای آن آشنا می شوید. در حال حاضر تعداد زیادی از اینورتر یا مبدل برق خودرو ارزان موجود در بازار ایران ساخت کشور چین هستند که تنها به دلیل خط تولید ارزانتر دارای قیمت پایین و متعاقبا علاوه بر خطرات جانی و مالی، دارای کیفیت و کارآیی بسیار پایین می باشند.

اینورتر هایتک


2. معمولا ادراه برق، مصرف کننده را به دلیل مصرف بار راکتیو از شبکه برق سراسری جریمه می کند، که این موضوع عموما با نصب بانک خازنی در کارخانجات مرتفع می شود. شاید هنگام خرید اینورتر ، قیمت جزو اولین اولویت شما باشد ولی لطفا ، قیمت اینورتر را اولویت اول انتخاب خود قرار ندهید زیرا قیمت اینورتر رابطه مستقیم با کیفیت و ایمنی آن دارد اگر فقط بر مبنای قیمت ، خرید خود را انجام دهید جان و مال شما می تواند در خطر تهدید جدی باشد. توجه داشته باشید که برای راه اندازی موتور 380/220 با اینورتر تک به سه، سربندی موتور باید در حالت مثلث قرار گیرد. در این مواقع یا باید از داینامیک بریک استفاده کرد یا Decelarating time باید از کی پد تغییر داد. بهترین حالت و ایده آل ترین شکل خروجی موج متناوب یک اینورتر ، موج تمام سینوسی( و یا سینوسی خالص) می باشد چرا که اکثر تجهیزاتی که با برق شهری و یا جریان AC کار میکنند برای استفاده از منابع با جریان سینوسی خالص ساخته شده اند . یکی از معتبرترین برند ها، ال اس می باشد که توانسته با تولید اینورتر - اینورتر - ال اس به شهرت و محبوبیت زیادی برسد.

درایو هایی که دارای وکتور کنترل (Vector Control) هستند، نیاز به CPU قوی تری برای پردازش دارند و در مجموع قیمت اینورتر - اینورتر - با قابلیت کنترل برداری بیشتر می باشد. در قدم اول برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ بدهیم نیاز است که با مفاهیمی مانند اینورتر ، کمپرسور دور ثابت و کمپرسور ور متغیر آشنا شویم. پس در نتیجه مثلا نیاز است برای یک دستگاه 900 وات یک عدد اینورتر 2000 وات یا برای یک دستگاه 700 وات یک عدد اینورتر 1500 وات یا برای دستگاه 500 وات یک عدد اینورتر مبدل برق خودرو 1000 وات خریداری شود. دلیل این نام گذاری آن است که این دستگاه عمل عکس مبدل برق AC به DC متداول را انجام میدهد. محافظت دما: گاهی اوقات اینورترها ممکن است به دلیل عدم وجود جریان هوای مناسب، مدتی بعد از استفاده، شروع به داغ شدن کنند، در این صورت نیز اینورتر برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه خود به خود خاموش خواهد شد یا با صدای بوق هشدار میدهد. در مد دوم، تریستورهای S3 و S4 وصل هستند و تریستورهای S1 و S2 جریان را از خود عبور نمیدهند. در هنگام خرابی این اینورتر ها ابتدا علل خرابی را مورد بررسی قرار دهید.

بهترین اینورتر

این نوع خروجیها برای راهاندازی موتورهای تک فاز و سه فاز مورد استفاده قرار میگیرد. رنج توان این نوع اینورترها برابر با 0.75 کیلووات تا 75 کیلووات است. رنج توان این مدل برابر 0.4 کیلووات تا 2.2 کیلووات بوده و قادر است فرکانس را در رنج 0.1 هرتز تا 400 هرتز تغییر دهد. ویژگی اصلی این مدل از اینورتر (اینورتر) ال اس گشتاور بالای آن است. اینورتر ADT iMaster سری U1 دارای قدرت و گشتاور بسیار بالایی ودر دو دسته تکفاز و سه فاز توسط کره جنوبی تولید و عرضه میشود. مشخصه این اینورتر کره ای قیمت مناسب اش هستش که تونسته توی بازار ایران کم کم مطرح بشه. لینک 4: قیمت و خرید درایو و اینورتر اشنایدر … خرید و فروش اینترنتی انواع اینورتر (اینورتر) ایزی درایو و اینوت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی تهران برق کلیه محصولات در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان خواهد رسید. درایوAC یا اینورتر صنعتی همچنین با نامهای مختلف دیگری مانند درایوهای سرعت قابل تنظیم، درایوهای فرکانس قابل تنظیم، درایوهای فرکانس متغیر، درایوهای با سرعت متغیر، مبدل فرکانس و مبدلهای برق شناخته میشود. همچنین مقدار ولتاژ خروجی اینورترها برابر 220 یا 380 ولت خواهد بود.

https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%da%a9-hitek/

 

برچسب: جریان برق، برق، اینورتر، خرید اینورتر، فروش اینورتر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۳:۲۳ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)