تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

لودسل و اهمیت آن


طی چند ساله گذشته فروش اینورتر جوشکاری در کشورمان افزایش چشمگیری داشته است و لازم به ذکر است که در حال حاضر پرفروش ترین اینورتر جوشکاری متعلق به اینورتر جوشکاری صبا الکتریک لودسل سوها - لودسل - است. این وضعیت برای حالتی که این دادهها برای عملیات زمان حاضر لازم باشند، یک وضعیت بحرانی است. در حال حاضر PC برای این کار انتخاب شده است. وظیفه اصلی این سطح ارتباط با اپراتور مرکز بالا دست، دریافت و توزیع سیگنال های همزمانی، مدیریت شبکه کنترلی کنترل بار ذخیره سازی اطلاعات و پردازش کلی اطلاعات مربوط به بی ها است.

حالات مختلف لودسل

در بخشهای آتی ضمن بررسی این مسئله، راهکارهای عملی کلی برای مقابله با خطرات و آسیب پذیری ها، و همچنین پیشنهادات جزئی و دقیقتر برای ارتقاء امنیت سیستمهای اسکادا آورده شده است. این یک قابلیت حیاتی برای سیستمهای امروزی است تا بتوانند حوادث گذشته را تحلیل کنند و ترتیب اتفاقات (متوالی) در یک سیستم را مشخص کنند. همچنین ثبت وقایع و حوادث دریافت، محاسبه و ارسال پارامترهای الکتریکی، فراهم کردن امکان کنترل تجهیزات فیدر از BCR عملیات سنکرونایزینگ، دریافت پالس همزمانی، عمل نمودن به صورت واسطه هوشمند بین سطح عملکرد و سطح ایستگاه (Station Level) و ارتباط با BCU های مجاور نیز در سطح کنترلی انجام می شود.

لودسل تک نقطه ای

آرایش تجهیزات کنترلی در سطح ایستگاه ممکن است به صورت توپولوژی خطی، ستاره ای یا حلقوی باشند و همین امر جزو عوامل تفاوت سیستم DCS پست ها است. به عبارتی در سیستم DCS بخش نظارتی (و حفاظتی) که مجموعه ای از IED ها است، به صورت توزیع شده در بخش های مختلف سیستم بکار گرفته می شود. لازمه برقراری این ارتباط این است که بتوان ارسال و یا دریافت اطلاعات را با توجه به تنوع پروتکل های ارتباطی و آرایش های مختلف سیستم DCS بطور کامل و منطق برقرار آرکا اینورتر - لودسل - نمود. سلف را برای مقاصد مختلف به صورت سری یا موازی در شبکه قرار میدهند. کلیدهای هوایی نوعی از کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیف هستند که در آمپرهای بالا مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از تفاوت های عمده پست های DCS و پست های Conventional در سطوح ولتاژ 400 و 230 کیلوولت این است که تابلوهای کنترل و حفاظت از حالت متمرکز خارج و تابلوهای مربوط به هر بی (Bay) در اتاق های موسوم به (Bay Control Room) BCR توزیع می شوند. در این سطح به ازای هر فیدر و یا چند فیدر یک واحد کنترل بی BCU (Bay Control Unit ) در نظر گرفته می شود. سیستم کنترلی FCS (Fielbus Control System ) جدیدترین تکنولوژی سیستم کنترل در دنیا است که بعد از DCS به بازار آمده است.

فشار سنجی به نام لودسل

سیستم کنترلی DCS (Distrubuted Contrlos System) در واقع تکمیل شده سیستم کنترل مرکزی یا همان DDC است. ولتاژ خروجی یک موج سینوسی است و ولتاژ RMS را میتوان با شاخص مدولاسیون کنترل کرد. پست های دانیال، سوادکوه و اهواز 3 با تجهیزات شرکت ABB در سال 1385 به بهره برداری رسیدند. اولین لایه مربوط به سطح عملکرد (Process Level) است. میتوانید به راحتی تشخیص دهید که اینورتر سهفاز در واقع از سه اینورتر تکفاز ساخته شده است که همه به یک منبع متصل هستند. افزایش بازده کاری و صرفهجویی در سرمایه باعث شده تا بسیاری از شرکتها به سیستمهایی با رابط تصویری (CRT) برای کاربران رو بیاورند. اطلاعات باید به صورت واضح و با یک روش مناسب، بدون هیچ خطا و ابهامی برای کاربر بیان شود. لودسل - لودسل - ­ های آکاردئونی علی­رغم تفاوت بسیار زیادی که از لحاظ شکل ظاهری دارد اما برای کاربرد نیروهای فشاری به کار می­روند؛ با این تفاوت که این لودسل­ ها را بیشتر در جایی به کار می ­برند که نیرو به صورت فشاری اما با نویز زیاد اعمال by Mojtaba Jafari - لودسل - شده باشد.

لودسل برای ایرانی ها

که در این حالت برای هر پارامتری که قصد کنترل و یا نمایش آن را داریم نمایشگر خاص آن کار موجود است این نمایشگر ها از سنسور و یا المانی که در داخل تابلو فیدبک می گیرد و با پردازش آن نتیجه مطلوب ما را نمایش می دهد . افرادی که تجربه برق گرفتگی دارند احتمالاً با تشنجهای به وجود آمده در این حالت آشنا هستند. اشکال این سیستم محدودیت ورودیها، کاهش سرعت و کارایی کامپیوتر با توجه به حجم عظیم اطلاعات و از کار افتادن کل سیستم کنترلی در صورت خرابی کامپیوتر مرکزی بود. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فناوری سنجش - لودسل - لطفا از صفحه ما بخواهید. در یک شبکه محلی سرعت مسیر ارتباطی باید بالا باشد. در سیستم DCS از کار افتادن هر یک از قسمت های کنترل تاثیر آنچنانی بر پروسه کنترل نداشته و حتی با از کار فتادن سطوح بالا، سطوح پایین می توانند کار کنترل را ادامه دهند. در سالهای اخیر با گسترش مفهوم شبکه، و استفاده گسترده از آن در ساختار مخابراتی سیستمهای اسکادا، امنیت این سیستمها به مسئله مهمی تبدیل شده است. آنچه سرمایهگذاری برای ISCS را توجیه میکند این است که بتواند از نرمافزارهای نگهداری و بهرهبرداری به خوبی استفاده کند.

 https://arkainverter.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%84%d9%88%d8%af%d8%b3%d9%84-%d8%b3%d9%88%d9%87%d8%a7-%d8%b3%d9%87%d8%a7-sewha/

 

 

 

برچسب: لودسل،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۳:۴۷ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)