تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

راندمان بالاتر با اینورتر


راندمان پایین تر اینورتر سینوسی اصلاح شده باعث میشود موتورها به انرژی بیشتری برای کار کردن نیاز داشته باشند و بیش از حد گرم شوند. آینده اینورترها اگر اینورتر فندکی و دارای توان پایین تر از 180وات است و برای شارژر لپ تاپ، دوربین، موبایل و .. استفاده میشود، فیش نری فندکی کابل رابط را به فندکی مادگی ماشین وارد کنید و دستگاه روشن میشود. اینورتر (اینورتر) هایی که به این ترتیب وصل می شوند در رنج توان پایین در حدود 50 وات 100 وات هستند و به طور کلی به مصرف جریان پایین محدود می شوند و جهت مصرف جریان بالاتر، اینورتر بایستی مستقیم به سر باتری متصل گردد که اینورتر های با توان بالا وات فاقد کانکتور جافندکی هستند و فقط از طریق کابل و گیره سر باتری راه اندازی می شوند. 1. اتصال به فندکی: بعضی از اینورترها از طریق یک کابل به جافندکی خودرو متصل میشوند؛ اما از آنجایی که جافندکی فقط در حدود 180 وات توان خروجی دارد، از آن فقط برای وسایل الکتریکی که توان مصرفی آنها کمتر از 180 وات باشد، میتوان استفاده کرد. بعضی از اینورترها از طریق یک کابل به جافندکی خودرو متصل میشوند؛ اما از آنجایی که جافندکی فقط در حدود 180 وات توان خروجی دارد، از آن فقط برای وسایل الکتریکی که توان مصرفی آنها کمتر از 180 وات باشد، میتوان استفاده کرد.

این کنترل جریان منجر به کنترل سرعت موتور می شود و با همین روش می توان ولتاژ اعمالی به موتور را که روی میدان مغناطیسی تاثیرگذار است، کنترل کرد. اینورتر یا معکوس کننده در واقع نوعی مبدل ولتاژ برق است که کار اصلی آن تبدیل برق ماشین به برق 220 شهری یا تبدیل جریان متناوب DC به جریان مستقیم AC میباشد. اینورتر یکی از این وسایلی است که با ورود خود، بسیاری از مشکلات را در صنایع و دستگاه ها رفع نموده است. اما مهم ترین مزیت این نوع اینورتر ها کاهش صدا و نویز الکترو موتور می باشد در حقیقت در مصارف خانگی شکایت های بسیاری از صدای پمپ الکترو موتور ها هست که اینورتر های تک فاز به سه فاز این مشکل را کاهش داده اند . افرا صنعت به منظور انعطاف پذیری بالا در محصولات اجزای مختلف اینورتر - اینورتر - های سه فاز و تک فاز را شامل برد قدرت، گیت درایور و برد کنترل به صورت جداگانه و در توان های مختلف ارائه داده است. در نتیجه اینورترها در انواع تک فاز به سه فاز و سه فاز به سه فاز در بازار موجود هستند. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که ولتاژ متغیر موجود در ولتاژ اولیه، یک ولتاژ متناوب در سیم پیچ ثانویه تولید میکند.

در چنین مواقعی اگر خودرو یا به باتری 12 ولتی دسترسی داشته باشید، به راحتی بدون نیاز به ژنراتور و مولد برق میتوانید با استفاده از یک اینورتر (اینورتر) ماشین، برق موجود در باتری 12V خودروی خود را به برق 220V شهری تبدیل کنید و از آن استفاده کنید. وقتی شارژ باتری خودروی شما به پایان رسید، به مدت 5 الی 10 دقیقه خودروی خود را روشن کنید تا باتری آن دوباره شارژ شود. آنها نیروی خود را از وسیله نقلیه شما دریافت میکنند و منبع تغذیه گستردهای را برای رفع نیازهای برقی روزمره برای شما فراهم میکنند. همانطور که در تصویر می بینید، مدل های استاندارد آنها به اندازه یک باتری وسیله نقلیه یا شارژر باتری خودرو هستند. اینورترهای استاندارد معمولا دارای هشداردهنده و آلارم مخصوص اتمام باتری یا کاهش شدت جریان و ولتاژ هستند. هشدار کاهش ولتاژ: گاهی اوقات ممکن است در هنگام استفاده از باتری به دلایل مختلفی ولتاژ باطری شما کاهش پیدا کند، که در این صورت اینورتر خود به خود خاموش میشود یا به شما اطلاع میدهد تا به باتری و خودرو آسیبی نرسد.

به جای استفاده از استراحت، می توان سرعت خودرو را با فشار دادن کمی روی گاز کاهش داد. برای نمونه اینورترهای 2000 و 3000 و 4000 وات با باتریهای کمتر از 100 و 120 آمپر کار نمیکنند یا دستکم تمام توان خروجی را نمیدهند. بسته به توان خروجی اینورتر، با استفاده از این وسیله میتوانید به طور همزمان چند لامپ کم مصرف LED یا پروژکتور و .. را روشن کنید.برای چنین مصارفی بهترین اینورتر - اینورتر - مواردی هستند که توان پایینی دارند. این برق خروجی قابل تبدیل به هر ولتاژی می باشد. وات. به عنوان مثال ، اگر شارژر دستگاه شما می گوید "ورودی 100-240V 0.15A" را وارد کنید ، آنچه می گویند این است که این پلاگین می تواند تا زمانی که سوکت دیواری شما از 100-240 ولت در هر جایی کار کند ، کار کند. اگر برای مثال موتور یک فرکانسی داشته باشد و اینورتر - اینورتر - نیز فرکانسی متفاوت از موتور داشته باشد و اتصال ما بین موتور و اینورتر بر قرار گردد به طور حتمی موتور می سوزد. جهت اطمینان اگر مدت زمان استفاده کوتاه است بهتر است ماشین را پس از 30 دقیقه روشن کرده و همزمان ماشین با دستگاه کار کند.

https://arkainverter.ir/%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87/

 

 


برچسب: جریان برق، برق، الکتریسیته، اینورتر، خرید اینورتر، فروش اینورتر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۷:۳۱ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)