تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

کیفیت تبلیغات

روزی است که پیشنهادات خرید ساده ای را به خوانندگان خود ارائه دهید. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در خیابان هزار و یک شب باید درک روشنی از نحوه انجام صحیح آن داشته باشید. سعی کنید از پوشه اسپم اجتناب کنید و خواننده خود را برای باز کردن ایمیل جذب کنید. برای دریافت بهترین نکات در وب به خواندن ادامه دهید!


اگر در مواقعی از سال که تجارت کندتر است، مجری تبلیغات محیطی خیابان هزار و یک شب افرادی که با آنها رابطه ای برقرار نکرده اید، به نفوذ ایمیل ناخواسته شما به عنوان هرزنامه نگاه می کنند. گیرندگان اگر شما را نشناسند در پذیرش نامه شما مردد خواهند بود و ممکن است به محصول شرکت شما اهمیتی ندهند. آنها فقط ایمیل شما را به پوشه اسپم خود ارسال می کنند و این امر باعث اتلاف وقت شما خواهد شد.


قبل از ارسال ایمیل به مشتری یا مشتری، شرکت بازاریابی و تبلیغاتی مطمئن شوید که مجوز دریافت کرده اید. افراد ایمیل های مشکوک را به عنوان هرزنامه احتمالی در نظر می گیرند و این ایمیل ها را نادیده می گیرند یا حذف می کنند. همچنین ممکن است متوجه شوید که خط‌مشی ISP خود را نقض می‌کنید وقتی ایمیل‌هایی را برای افرادی ارسال می‌کنید که از ابتدا نمی‌خواستند آن‌ها را دریافت کنند.

محتوای منحصر به فرد تبلیغاتی


اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما حاوی محتوای منحصر به فرد و آموزنده است نه صرفاً مطالب تبلیغاتی. به مشترکین خود پیشنهاداتی بدهید که در هیچ جای دیگری نمی توانند پیدا کنند، از جمله وب سایت اصلی شما. پیشنهادات ویژه شرکت خود را نیز درج کنید. شما باید پیام های ویژه و تبریک تعطیلات را ارسال کنید، فقط زمانی که چیزی می خواهید ایمیل ارسال نکنید.


اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما حاوی لوگوی شرکت شما بوده و نام برند شما را به طور برجسته نشان می دهد. به همین دلیل، ارزش طراحی قالبی را دارد که حاوی لوگو، طرح رنگ استاندارد و فونت هایی باشد که در سایر مواد بازاریابی شما مانند وب سایت شما ظاهر می شود. این می تواند به خوانندگان شما کمک کند تا فوراً شما را بشناسند.


مطمئن شوید که یک استراتژی می سازید و دنبال می کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام تلاش خود را برای پایداری در برابر افراد مناسب انجام می دهید، زیرا در غیر این صورت تفاوتی ایجاد نمی کند. این به این دلیل است که برخی افراد ممکن است این تداوم را آزاردهنده بدانند و نخواهند با شما کار کنند.


بسیاری از مشتریان شما ایمیل های شما را در گوشی های هوشمند یا دستگاه های تلفن همراه خود باز می کنند. این گجت‌ها وضوح کمتری نسبت به مانیتورهای رایانه مدرن دارند، بنابراین فضای زیادی برای استفاده نخواهید داشت. مطمئن شوید که متوجه شده‌اید این صفحه‌ها چگونه به نظر می‌رسند و ایمیل شما را چگونه نشان می‌دهند.


هر از چند گاهی فرمت ایمیل های خود را تغییر دهید. بنابراین، اگر معمولاً ایمیل‌هایی با فرمت HTML ارسال می‌کنید، آن‌ها را مخلوط کرده و ایمیلی را در قالبی مانند متن ساده ارسال کنید. مشتریان شما به این ایمیل کمی متفاوت توجه خواهند کرد زیرا ممکن است فرمت متفاوتی را برای یک اعلامیه مهم انتخاب کرده باشید.


در هر ایمیل فراخوانی برای اقدام قرار دهید. خوانندگان شما باید با گفتن شما به آنها در ایمیل های خود بفهمند که چه کاری باید انجام دهند. مطمئن شوید که لینک هایی که در ایمیل های خود دارید به راحتی پیدا می شوند و نحوه استفاده از آنها را توضیح دهید. می‌توانید این بخش‌ها را با قرار دادن آن‌ها در بالا و پایین پیام‌های خود تکرار کنید.

کسب شهرت تبلیغاتی


به خاطر داشته باشید که با استفاده از ایمیل مارکتینگ در حال کسب شهرت هستید. در مورد کیفیت ایمیل ارزان نباشید، مراقب باشید که مشتریان مناسب برای کسب و کار خود را هدف قرار دهید و از هر گونه تاکتیکی که ممکن است گمراه کننده تلقی شود، دوری کنید. تنها درگیر شدن در تاکتیک های کلاه سفید تضمین می کند که شهرت شما دست نخورده باقی می ماند.


کمپین بازاریابی ایمیلی شما باید ثابت کند که جلب توجه می کند. ممکن است مجبور شوید چند چیز مختلف را امتحان کنید. اگر چیزی برای شما کار نمی کند، روش دیگری را امتحان کنید. حتی زمانی که کارها کار می کنند، به ارزیابی آنها ادامه دهید تا تعیین کنید چگونه می توانید آنها را بهبود ببخشید.


یک راه خوب برای جلب توجه گیرنده ایمیل، شخصی سازی ایمیل است. مشتری که احساس می کند فقط یک فرم نامه دریافت می کند، مانند سایرین، به احتمال زیاد آن را بدون خواندن حذف می کند. یک راه آسان برای شناسایی مشتری، افزودن نام کوچک آنهاست، اما باید کارهای بیشتری انجام دهید. به گذشته نگاه کنید تا ببینید چه زمانی، چرا، و حتی کجا آن مشتری برای خبرنامه شما ثبت نام کرده است. از این اطلاعات در پیام های خود استفاده کنید.


لیست ایمیلی را که بسیار هدفمند است تهیه کنید. شما می توانید این کار را با تشویق وفادارترین مشتریان خود برای متقاعد کردن دوستان و مخاطبین خود برای ثبت نام در لیست پستی خود انجام دهید. اگر لیست پستی را فقط برای کسانی که به موضوع شما علاقه مند هستند مانند یک خط راهنمایی انحصاری به نظر برسانید، لیست پستی هدفمندتری ایجاد خواهید کرد، در حالی که به طور همزمان باعث می شوید که نامه های خود معتبرتر به نظر برسند.


ایمیل های تولد را برای مشتریان خود ارسال کنید. انتخاب شما می تواند یک فیلد اختیاری برای مشترکین داشته باشد تا اطلاعات تولد خود را ارائه دهند و شما می توانید تبریک های خودکار را تنظیم کنید. انجام این کار واقعا می تواند باعث شود مشتریان احساس قدردانی و خاص بودن کنند.


اگر ایمیل های شما حاوی تصاویر هستند از تگ های Alt استفاده کنید. اگر یک تصویر خاص به درستی بارگذاری نشود، برچسب جای آن را می گیرد. از تگ های Alt مرتبط استفاده کنید تا گیرنده شما بتواند ایده خوبی از دلیل اضافه کردن این تصاویر به دست بیاورد. از تگ های alt نیز برای لینک های خود استفاده کنید.


از تعطیلات و رویدادهای خاص برای پیشبرد تلاش های بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید. مطمئن شوید که ایمیل های خود را با در نظر گرفتن تعطیلات برنامه ریزی می کنید! کپی ایجاد کنید که مربوط به تعطیلات مانند کریسمس، هالووین و ولنتاین باشد. بازاریابی سنگین انجام دهید، می توانید فروش را افزایش دهید.


ارسال پیام پیگیری به مشتریان، که شامل یک پیشنهاد یا کوپن تخفیف ویژه است، راهی عالی برای نشان دادن قدردانی شماست. یک ایمیل با پیوند به کوپن میزبانی شده در وب سایت خود ارسال کنید. از انتهای ایمیل استفاده کنید تا به آنها یادآوری کنید که اگر پیشنهادات یا کوپن های ویژه شما را بررسی کنند، شانس پس انداز زیادی دارند.


منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%db%8c%da%a9-%d8%b4%d8%a8/

 


برچسب: تبلیغ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۱۹ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)