تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات و سرمایه گذاری .

تبلیغات و سرمایه گذاری

پیشرفت در فناوری تبلیغات

اگرچه برخی افراد بازاریابی وابسته را سخت می‌دانند، اجاره بیلبورد تبلیغاتی در منطقه آزاد انزلی اما لزومی ندارد. پیشرفت در فناوری به این معنی است که می توانید کمپین بازاریابی وابسته خود را با راحتی و سهولت اجرا کنید. نکات این مقاله به شما کمک می کند تا کمپین بازاریابی وابسته خود را راه اندازی کنید.


قبل از انتخاب یک برنامه بازاریابی بیاموزید که چگونه یک شرکت سفارشات خارج از سایت را ردیابی می کند. شرکت تبلیغاتی و بازاریابی آراد اگر سفارش‌هایی را که از طریق تلفن یا از طریق پست ارسال می‌شوند و به شناسه وابسته شخصی شما متصل نیستند، هدایت می‌کنید، می‌توانید کارمزد زیادی را از دست بدهید.


ارسال ایمیل یک راه عالی برای برقراری ارتباط در مورد وظایفی است که نیاز به توجه دارند، مجری تبلیغات محیطی منطقه آزاد انزلی اما همچنین می تواند باعث اتلاف وقت شود. یک ایده این است که اطلاعات مهم را از یک ایمیل استخراج کنید و به صورت محلی در دستگاه خود ذخیره کنید. این یک سند اصلی به شما می دهد که می توانید به آن مراجعه کنید.
به عنوان یک بازاریاب وابسته، باید در مورد تجارت خود صادق باشید. در مورد رابطه خود با یک شرکت وابسته پیشاپیش باشید و اعتماد بازدیدکنندگان خود را القا کنید. اگر مشتریان بالقوه شما احساس می کنند که اطلاعات مربوط به روابط وابسته خود را مخفی می کنید، ممکن است به جای خرید از سایت شما، خرید مستقیم از سایت ها را انتخاب کنند.


یک راه آسان برای ارزیابی برنامه های وابسته، مقایسه نرخ تبدیل آنهاست. یک معیار خوب برای نسبت تبدیل شما 1٪ است.


استفاده از آمار بلادرنگ می تواند بسیار مفید باشد. این آمار تعداد بازدیدکنندگانی که از سایت شما عبور کرده اند و تعداد افرادی که خرید کرده اند را به شما نشان می دهد.


یک نکته از بازاریاب های وابسته این است که برای خرید محصولات خاص مهلتی تعیین کنید. برخی از بازدیدکنندگان ممکن است تمایل بیشتری به خرید محصول شما داشته باشند، اگر ببینند که پنجره فرصت آنها در حال کاهش است. این روش می تواند در افزایش فروش بسیار موثر باشد.


سعی نکنید وابستگان خود را از مخاطبان خود پنهان کنید. صراحتا در مورد شرکت های وابسته خود باعث می شود که ارجاعات شما به آنها بیشتر شبیه ارجاعات دوستانه و کمتر شبیه به زور زدن به نظر برسد.


سعی کنید از سوالات بی اهمیت در تبلیغات بنری خود استفاده کنید که به مشتریان اجازه می دهد با پاسخ دادن به آنها از آنها بازدید کنند. بسیاری نمی توانند روی یک بنر مانند آن کلیک کنند. همچنین می توانید به کسانی که به سوال پاسخ صحیح داده اند، تخفیف بدهید که این تخفیف روی کیک است.

می‌توانید سودی را که در سرمایه‌گذاری بازاریابی وابسته به دست می‌آورید، با تقویت صفحات بررسی محصول خود با ویدیوها، تصاویر دقیق، توضیحات قانع‌کننده و سایر تکنیک‌هایی که پتانسیل فروش شما را به حداکثر می‌رسانند، افزایش دهید. باعث می‌شوید مردم بخواهند محصول خاص شما را بخرند. عملکرد محصول را دقیقاً نشان دهید تا افراد قبل از خرید دقیقاً بدانند چه چیزی دریافت می کنند.


می‌توانید با ارزش‌گذاری خبرنامه ایمیلی خود به اندازه کافی برای مشترکین آن، نتایج بهتری در بازاریابی وابسته به دست آورید که مردم بخواهند در آن ثبت‌نام کنند. روزهایی که مردم برای داشتن صندوق ورودی کامل در ابتدای روز هیجان زده بودند، مدت هاست گذشته است. مردم هر کاری که می توانند برای محافظت از آدرس ایمیل خود در برابر هرزنامه انجام می دهند، بنابراین طراحی خبرنامه شما به شیوه ای دوستانه می تواند کمک زیادی به شما کند.


شرکت های وابسته خود را فقط به تعداد کمی محدود نکنید. این می تواند کسب و کار شما را بیش از حد به تعداد محدودی پیوند وابسته کند. محصولات و خدمات خود را گسترش دهید تا چیزی داشته باشید که برای همه جذاب باشد. اگر سبد متنوعی دارید که با شرکت‌های وابسته مختلف و محصولات زیادی پر شده است، اگر یکی از آنها از کسب درآمد برای شما دست بردارد، از افت شدید درآمد در امان خواهید بود. هر تعداد محصول مختلف را که احساس راحتی می کنید تبلیغ کنید.


برنامه های کمیسیون 100% همیشه تقلبی نیستند. رد کردن چیزی در نگاه اول آسان است، اما جزئیات را بخوانید و به درستی تحقیق کنید. چندین کسب و کار که کارمزد 100٪ را پیشنهاد می کنند، این کار را به گونه ای انجام می دهند که صرفاً مطابق با فروش مستقیم به شما خسارت بدهند و سپس درآمد اشتراک را برای خود حفظ کنند. اگرچه بابت اشتراک‌های مکرر کمیسیونی دریافت نمی‌کنید، اما دریافت ۱۰۰ درصد پیش‌پرداخت هنوز هم می‌تواند پول‌ساز بزرگی برای شما باشد.


فقط به این دلیل که به عنوان یک بازاریاب وابسته در حال کسب درآمد هستید، از اینکه چرا به موفقیت رسیده اید راضی نباشید. به چیزهای جدیدتر و بهتر فکر نکنید. یک وبلاگ جدید یا یک سایت جدید ایجاد کنید که حتی سود بیشتری ایجاد کند. نکته مهم این است که به کار خود در تجارت خود ادامه دهید.


فروش محصولات از طریق برنامه پرداخت به ازای فروش می تواند شما را در معرض خطرات کمی قرار دهد. با این حال، اگر بتوانید آن را عملی کنید، می تواند سود قابل توجهی نیز برای شما به همراه داشته باشد. قبل از اینکه بخواهید با آن در سایت خود کار کنید، مطمئن شوید که مزایا و معایب یک شرکت وابسته را می شناسید.


یک رویکرد عالی برای بازاریابی وابسته این است که از مشتریان خود بپرسید که آیا مایلند به عنوان یک شرکت وابسته کار کنند یا خیر. هنگامی که شخصی از شما خرید می کند، زمان بسیار خوبی است تا به او پیشنهاد دهید که از فروش محصول نیز کسب درآمد کند. اگر مشتری شما به محصول شما اعتقاد داشته باشد و مایل به ثبت نام به عنوان یک شرکت وابسته باشد، شما این قدرت را دارید که یک فروش واحد را به صدها، اگر نه هزاران، تبدیل کنید. این می تواند سرمایه گذاری بازاریابی وابسته شما را بهبود بخشد و به شما کمک کند سود بیشتری کسب کنید.


کار در بازاریابی وابسته به اندازه گذشته گران یا پیچیده نیست. نکات ذکر شده در این مقاله را دنبال کنید و مطمئن باشید که یک برنامه بازاریابی وابسته عالی ایجاد می کنید و هزینه های خود را پایین نگه می دارید.

منبع

https://aradholding.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c/

منبع

https://aradholding.com/%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%86%d8%b7%d9%82%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%b2%d9%84%db%8c/

 
 

برچسب: تبلیغ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۴:۵۴ توسط:مرجان دیانتی موضوع: نظرات (0)